TRABAJO OFFICE HOTEL
(383 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Office hotel
Assistant front office manager
An assistant front office manager assists in supervising the front office team to ensure that team members are prepared and well-informed to deliver guests an exceptional...
A degree or diploma in hotel management or equivalent... recruit, manage, train and develop the front office team... oversee the entire front office operation to...
Job summaryresponsible for all front office functions and staff... job description for mgr-front office ii(hoz) in mexico city,mexico... managing projects and policies•...
Job summaryresponsible for all front office functions and staff... job description for front office manager ii(hoz) in mexico city,mexico...
• manages employee progressive discipline procedures for front office staff... job summary responsible for all front office functions and staff...
Housekeeping office coordinator
Manage the housekeeping office... what will i be doing? as a housekeeping office coordinator, you are responsible for managing the housekeeping office to deliver...
Comply with hotel security, fire regulations and all health and safety legislation... maximize room occupancy and use up-selling techniques to promote hotel services...
Supervisar que no se sustraiga documentación confidencial del hotel... realizar investigaciones de extravío de pertenencias de huéspedes y clientes del hotel...
Agente instant service y atención telefónica bilinge hotel presidente intercontinental cancún
Gran oportunidad laboral para titrabaja en el mejor hotel de cancún... perfil básico conocimientos en atención y servicio al cliente por teléfono manejo medio...
¿Quieres encontrar trabajo?
Compliance: ensure front office activities comply with hotel policies, safety standards, and legal requirements... job description for front office manager(hoz)...
Puesto gerente de hotel... experiencia demostrable como gerente de hotel o puesto similardominio del inglés se valorarán conocimientos de otros idiomasliderazgo...
Gerente ventas hotel corporativo y gobierno
Responsible for achieving the group rooms and catering revenue budget for hotel and restaurants... act as the hotel ambassador by establishing relationships with...
Compliance: ensure front office activities comply with hotel policies, safety standards, and legal requirements... coordination with departments: collaborate with...
Gerente banquetes - hotel live aqua bosques detalles del puesto | grupoposadp2
Que se lleven a cabo dentro de las instalaciones del hotel... escolaridad licenciatura paquetes informáticos office idiomas inglés experiencia coordinador de banquetes...
Many of these properties have constant turnover, similar to the way hotel rooms have in a hotel... this is why our operations at many times resemble more that of...
Contador general hotel de apertura tijuana florido
Objetivo asegurar una gestión contableadministrativa del hotel acorde con los lineamientos y estándares internos de la cadena city express actividades principales...
Que se lleven a cabo dentro de las instalaciones del hotel... escolaridad licenciatura en administración o turismo pasante paquetes informáticos office idiomas inglés...
Auxiliar administrativo | office 365
Trunca o recién egresado (administrativo) conocimientos: office, preferentemente manejo de office 365, one dirve, share point experiencia de 1 a 2 años horario:...
Auxiliar de ingresos-egresos hotel one puertp vallarta aeropuert detalles del puesto | grupoposadp2
Misión del puesto efectuar la recuperación de las cuentas por cobrar generadas en el hotel de manera transparente; eficiente y eficaz; apoyándose en las políticas...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?