SERVICIO AL CLIENTE
Descripción de la oferta de empleo
We connect you with rewarding, remote job opportunities with US-based employers who recognize and appreciate your skills, allowing you to not just survive but thrive.
As a lifestyle company we ensure that everybody working here has a fantastic time, which is why we’ve earned the Great Place to Work Certification for 3 years in a row! Role Overview.
We're currently on the lookout for Virtual Case Managers.
Your role? Researching, collecting, and organizing documentation for the cases you will manage.
Your Responsibilities Will Include.
Setting up appointments with and interview clients.
Reading and reviewing documentation to flag any possible issues/ discrepancies.
Maintaining organized case files.
Collecting all possible documentation, evidence and information to build a client’s case.
Using the firm’s software.
Generating monthly and/or weekly reports with results.
Verifying Insurance.
Ordering medical records from providers and communicating with clients and providers.
What We're Looking For.
1 year of experience (related to client communication, and documentation administration) and a completed bachelor's degree.
Advanced/native-level English skills (both written and spoken).
Ability to multitask.
Adaptability.
Killer organizational and planning abilities.
Meticulous attention to detail.
Excellent verbal and written communication skills.
Ability to excel in a fast-paced environment.
Tech Savvy Fast Learner Ability to maintain confidentiality and attention to detail.
Phone etiquette.
Stellar time-management skills.
Your own reliable PC, headset, and speedy internet (at least 30MB/s).
A quiet, private workspace.
What's In It for You? Monthly compensation of $ MXN.
Paid time off and holiday pay.
Overtime pay (where applicable).
Social Security benefits.
Maternity leave.
13th month payment.
Profit sharing (where applicable).
Referral and annual bonuses.
100% Remote, Full-Time, Long-Term Career Opportunity.
Parental leave.
Opportunities for professional development and training.
Dedicated support from our team.
A chance to work with clients who share our values.
Ready to dive in? Apply now and make sure to follow all the instructions! DISCLAIMER.
Every candidate must pass each step in our application process to become part of our team.
Ensure you have all the required documentation ready to streamline your application process.
We have multiple positions available, but we kindly ask that you apply for one at a time for your specific country.
By clicking on the APPLY button you consent to us reaching out to you on WhatsApp and/or email to follow-up regarding your application process.
Please note.
You will be hired under the Mexican labor legislation and will be subject to salary deductions and benefits as mandated by Mexican law.
Detalles de la oferta
- Job Duck
- En todo México
- Sin especificar - Sin especificar
- Sin especificar
- 17/12/2024
- 17/03/2025
Asesor de servicio de atención al cliente de taller automotriz requisitos experiencia mínima de 2 años en un puesto de servicio al cliente, preferiblemente en la industria automotriz... actividades recepción de vehículos tramite de garantías realización de presupuestos entrega de vehículos servicio......
Coordinar recepción y entrega de equipos del cliente... otros datos del puestofunciones y actividades apertura de folios de servicio... ejecutivo de servicio al cliente: enlace de contacto cliente-empresa para efectos de brindarle información clara sobre los servicios que se brindan, apertura de ordenes......
Cumplimiento de kpi’s de satisfacción y retención del cliente... objetivo del puesto: garantizar la oportuna y eficiente atención al cliente... persona extrovertida, con facilidad de palabra, vocación de servicio y calidez humana... requisitos del puesto estudios y experiencia requerida: carrera universitaria......
Ing de servicio técnicoescolaridad: ing... experiencia: 5 años en servicio técnico en metal mecánicas, automatización, deseable en industria de alimentos y bebidas ó farmaceutica... experiencia en campo transportadores • siemens tia portal • siemens scl • safety integrated siemenshabilidades:se requiere......
Empresa mexicana líder en medios de pago por crecimiento solicita: asesor de servicio al cliente funciones: servicio y soporte al cliente atención de llamadas (in/outbound) atención a correo electrónico seguimiento post-venta administración de paqueterías/ seguimiento de entregas organización de documentación/......
Requerimos un ejecutivo de atención al cliente... actividades: seguimiento a pedidos manejo de correo y whatsapp seguimiento a dudas y aclaraciones con clientes elaboración de reportes seguimiento a pagos envío de guías trabajo en equipo requisitos del puesto requisitos: 20 a 35 años bachillerato......
Realizar seguimiento a clientes potenciales y existentes para garantizar la satisfacción del cliente... gestión de quejas y reclamaciones con el objetivo de resolverlas de manera efectiva y satisfactoria para el cliente... contamos con una posición como ventas y atención a clientes para superar las expectativas......
Experiencia en tención al cliente de de 1 a 2 años... realizar compras siguiendo pautas establecidas para sumergirte en la experiencia del cliente y descubrir áreas de mejora... ¿te apasiona la atención al detalle?¿te gustaría contribuir a mejorar la experiencia de los clientes en una de las cadenas......
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