SALES TRAINER BILINGE BILINGE
Descripción de la oferta de empleo
2. Evaluar las necesidades de capacitación dentro de la organización y diseñar iniciativas de aprendizaje
específicas para abordar las brechas identificadas.
3. Ofrecer sesiones de capacitación atractivas y efectivas utilizando una variedad de técnicas de instrucción y
herramientas multimedia.
4. Monitorear y evaluar la efectividad de la capacitación a través de mecanismos de retroalimentación y mitricas de desempeño.
5. Colaborar con expertos en la materia y partes interesadas para garantizar que el contenido de la capacitación se mantenga actualizado y relevante.
6. Investigar e incorporar continuamente las mejores prácticas en la teoría del aprendizaje de adultos y en las metodologías de diseño instruccional.
7. Proporcionar apoyo y recursos continuos a los empleados para mejorar su proceso de aprendizaje y desarrollo.
8. Manténerse al tanto de las tendencias y avances de la industria para mejorar la calidad y relevancia de los programas de capacitación.
9. Contribuir al desarrollo y mantenimiento de materiales de capacitación, manuales y otros recursos para apoyar los objetivos de aprendizaje organizacional.
Bolsa de trabajo México ofrecemos puesto de Sales Trainer Bilinge para el sector de CallCenter Telemercadeo en la empresa Contel y Ferraez Abogados, S.C. de Benito Juárez. Salario acorde a tu experiencia y al salario medio del sector. Actualiza ahora tu currículum vitae y postúlate a este empleo. Tipo de empleo Tiempo Completo.
Detalles de la oferta
- Contel y Ferraez Abogados, S.C.
- 22000$ - 22000$
- 02/11/2024
- 31/01/2025
If you're ready to take your sales career to the next level, apply now! **keywords:** inside sales, sales representative, customer service, financial services, call center, outbound sales, lead generation, account executive, sales associate, telemarketing equal opportunity employer job type: full-time......
Years in sales role... contact and support distributors to increase sales... propose, create and implement strategies to increase sales... profile: sales coordinator should have strong communication, problem-solving, and decision-making skills... working towards achieving the sales target job details:......
Contribute to the overall sales strategy and business development efforts... proven ability to generate leads and set appointments for sales teams... coordinate and set up meetings between potential clients and our sales team... reach out to prospects via email, linkedin, and other channels to schedule......
Elevate your sales career and unlock limitless opportunities as an inbound sales representative at afni! betterbeginshere at #afni earn a competitive base salary of $16,000 mxn per month for 45 hours weekly (pay per hour)work just 5 days a week with 2 days off to rechargeuncapped commissions - sky's......
Maximum age 30 years old requisitos del puesto advanced ms office skills strong communication, interpersonal, customer service, and sales skills... excellent technical and problem-solving skills... easy communication with clients... preferably more than one year experience in the automotive or aviation......
Seguimiento a clientes, asesoría, elaboración de proyectos de ventas de equipos y apoyo administrativorequisitos del puestoarea: comercial / ventas experiencia: de 1 a 2 años estudios: educación profesional técnica... sesoría y atención a clientes, en la venta de equipo de cómputo, prospección y cierre......
Net) strong experience in customization and configuration strong knowledge data migration and power platform integration good experience with security and role-based access control ms dynamics 365 – f&o; – finance functional engineer/consultant hands on experience with finance modules & configuration......
Trainer onboarding: remotely interview, onboard, and audit trainers conducting certification courses abroad... lead training sessions: conduct remote web sales training and travel to regional partner locations for training events desired skills & experience: extremely organized: structurally-minded......
If you're a good, help desk, sous-chefs, lobby agents, accounting clerks, chef, waiters, house-persons, event coordinators, sales managers, bartenders, maintenance staff, banquet servers, stewards and house -keepers... we are developing is a web-based management system designed as a primary tool doing......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......