Ver oferta completa

SALES ADVISOR LUJO

Centro - Tabasco

Descripción de la oferta de empleo

funciones.
asesorar y orientar al cliente durante la experiencia de compra, transmitiendo los valores y aplicando los conocimientos de la marca.
experiencia en animación de KPIs retail con planes de acción y seguimiento.
ofrecer un trato personalizado a cada cliente y un servicio exclusivo.
captar y fidelizar a los clientes.
hacer seguimiento y atención postventa.
gestionar la cartera de clientes.
participar en la realización de inventarios y seguimiento de stocks.
dar soporte en la organización diaria de la tienda y en la gestión y organización de eventos para fidelizar al cliente.
perfil.
experiencia mínima de 3 años en un puesto igual o similar.
conocimiento en el sector del lujo, muy valorable en relojería.
imprescindible nivel alto de inglés.
fuerte orientación al cliente.
compromiso y responsabilidad.
vocación para trabajar en equipo.
con don de gentes y dotes comunicativos.
proactividad, dinamismo e iniciativa.
si estas interesado en esta oferta, rellena el siguiente formulario y adjunta tu CV
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Municipio
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 22/08/2024
Fecha de expiración
  • 20/11/2024
Jr. Sales Manager
Unicity

Years in sales role... contact and support distributors to increase sales... propose, create and implement strategies to increase sales... profile: sales coordinator should have strong communication, problem-solving, and decision-making skills... working towards achieving the sales target job details:......

Inbound Sales Representative 16k + unlimited commissions
Afni

Elevate your sales career and unlock limitless opportunities as an inbound sales representative at afni! betterbeginshere at #afni earn a competitive base salary of $16,000 mxn per month for 45 hours weekly (pay per hour)work just 5 days a week with 2 days off to rechargeuncapped commissions - sky's......

Sales and Project Engineer Jr
S-MEX, S.A. DE C.V.

Maximum age 30 years old requisitos del puesto advanced ms office skills strong communication, interpersonal, customer service, and sales skills... preferably more than one year experience in the automotive or aviation industry... customer service quotations and follow-ups search for new customers apqp......

Microsoft Dynamics Product Support Engineer _ Remote
Cliecon solution inc

Net) strong experience in customization and configuration strong knowledge data migration and power platform integration good experience with security and role-based access control ms dynamics 365 – f&o; – finance functional engineer/consultant hands on experience with finance modules & configuration......

Jobs Vacancies At Boundary Hotel London
BOUNDARY HOTEL LONDON

If you're a good, help desk, sous-chefs, lobby agents, accounting clerks, chef, waiters, house-persons, event coordinators, sales managers, bartenders, maintenance staff, banquet servers, stewards and house -keepers... we are developing is a web-based management system designed as a primary tool doing......

AGENTE DE CALL CENTER (VENTAS)
Herstyler México SA de CV

Importante marca de lujo especializada en beauty solicita: agente de call center (ventas) talento y profesional para trabajar en un centro de atención telefónica orientado a ventas... ¡no pierdas esta gran oportunidad y mejora tus ingresos!... eventos de premiación... excelente ambiente laboral......

FOOD AND RESTAURANT DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas Limited, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Process analyst
Interteam

Requisitos del puesto experiencia laboral de 5 años en operación de exportación marítima, customer service, sales support o ventas (comercial) en industria logística (naviera, nvocc, forwarder) experiencia de 3 años en control de indicadores, análisis de datos, sistemas de gestión de calidad, ejecución......

Technical Department
Rainsteal Oil and Gas Limited, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Administrative Program & Content Manager
Ubiquiti, Inc. (ui.com)

Lead training sessions: conduct remote web sales training and travel to regional partner locations for training events desired skills & experience: extremely organized: structurally-minded; able to balance/prioritize tasks/projects simultaneously, always looking to improve efficiency......