Ver oferta completa

PAYROLL ADMINISTRATIVE ANALYST

Ciudad de México - Ciudad de México

Descripción de la oferta de empleo

Req ID.
We create smart innovations to meet the mobility challenges of today and tomorrow.
We design and manufacture a complete range of transportation systems, from high-speed trains to electric buses and driverless trains, as well as infrastructure, signalling and digital mobility solutions.
Joining us means joining a truly global community of more than  people dedicated to solving real-world mobility challenges and achieving international projects with sustainable local impact.
Posición.
Payroll Administrative Analyst Responsabilidades.
 Organizar y mantener registros de empleados en sistemas RH  Proceso de Ingreso y bajas de personal  Administración de Vacaciones  Administración de autos corporativos  Control de contratos individuales de trabajo  Soporte en la administración de pólizas de SGMM y Vida  Atención a clientes internos y externos  Control de incidencias de Nomina  Control y resguardo de expedientes del personal  Cálculo de finiquitos y liquidaciones  Administración de vales de gasolina  Elaboración de prenomina  Conocimiento de IMSS, IDSE  Reportar cierres mensuales de información a Finanzas  Calcular y pagar correctamente vales de despensa, así como realizar altas y bajas en el sistema de vales de despensa  Tramitar altas, bajas y modificaciones del personal mediante el IMSS desde su Empresa  Calcular correctamente los salarios de cotización ante IMSS e INFONAVIT de forma y bimestral  Manejo de incidencias del personal sindicalizado  Administración de Expatriados  Administración de fondo de ahorro y prestamos  Atención al personal Requisitos.
 Licenciatura en Administración o Contador Público o carrera afín  Experiencia laboral demostrable como administrador de Recursos Humanos mínimo de 3 años  Experiencia con software de Recursos Humanos  Conocimiento profundo de la legislación laboral, IMSS, Infonavit, ISN Habilidades.
 Excelentes habilidades organizativas, con una capacidad para dar prioridad a los proyectos  Planificación y organización  Tolerancia a la presión  Pensamiento analítico  Trabajo en equipo  Comunicación An agile, inclusive and responsible culture is the foundation of our company where diverse people are offered excellent opportunities to grow, learn and advance in their careers.
We are committed to encouraging our employees to reach their full potential, while valuing and respecting them as individuals.
Job Type:​Experienced​ Job Segment.
Payroll, Administrative Assistant, Finance, Administrative
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Alstom
Municipio
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 10/09/2024
Fecha de expiración
  • 09/12/2024
Administrative Program & Content Manager
Ubiquiti, Inc. (ui.com)

Job listing: administrative program & content manager company: ubiquiti, inc... we are currently looking for an administrative program & content manager to help scale our global network of certified trainers and students abroad... determined personality: good negotiation skills, experience in problem......

Buscamos a nuestro/a Paid Media Analyst
ABCW Global

¿te gustaría ser parte de este equipo? el paid media analyst programa y optimiza campañas digitales de sus cuentas a cargo, alcanzando los objetivos de cada proyecto... requisitos del puestorequisitos:- experiencia en campañas para google ads y facebook ads (indispensable)... otras son deseables......

Paid Media Analyst
ABCW Global

¿te gustaría ser parte de este equipo? el paid media analyst programa y optimiza campañas digitales de sus cuentas a cargo, alcanzando los objetivos de cada proyecto... requisitos del puestorequisitos:- experiencia en campañas para google ads y facebook ads (indispensable)... otras son deseables......

Paid Media Analyst
ABCW Global

¿te gustaría ser parte de este equipo? el paid media analyst programa y optimiza campañas digitales de sus cuentas a cargo, alcanzando los objetivos de cada proyecto... requisitos del puestorequisitos:- experiencia en campañas para google ads y facebook ads (indispensable)... otras son deseables......

México - workday hcm functional analyst
Bnb

Ability to travel when needed... requisitos del puesto qualifications whatever your degree, you must have a good understanding of how technology is changing, and appreciate its power to revolutionize the way organizations work and behave... passionate about client service excellence... com/en-us/bnb_external/job/mexico/workday-hcm-functional-junior-consultant_jr-000058......

México - workday integration analyst
Bnb

As a workday integration consultant you will drive clients on their digital transformation journey with leading-edge technologies... ability to travel when needed... this is an exciting opportunity to be at the forefront of the transformation to cloud based services, were you will be immersed in challenging......

Workday HCM Functional Analyst
BNB

Ability to travel when needed... requisitos del puesto qualifications whatever your degree, you must have a good understanding of how technology is changing, and appreciate its power to revolutionize the way organizations work and behave... passionate about client service excellence......

México - Workday HCM Functional Analyst (Entry Level)
BNB

Don't know what workday is yet? don't worry! not only is this vacancy available for people with experience in workday, but it is also open for entry levels! if you want to make an impact, keep reading! description are you a digital enabler? join our multicultural and interdisciplinary quickly growing......

Mexico - Workday HCM Functional Junior Analyst (ENTRY LEVEL)
BNB

We invite you to know more about our organizational culture, what we do and who we are through our website and our profiles on social networks... good vibes & diversity environment our focus is on taking care of the people around us, always treating them with humanity, warmth and closeness, regardless......

Process analyst
Interteam

Requisitos del puesto experiencia laboral de 5 años en operación de exportación marítima, customer service, sales support o ventas (comercial) en industria logística (naviera, nvocc, forwarder) experiencia de 3 años en control de indicadores, análisis de datos, sistemas de gestión de calidad, ejecución......