Ver oferta completa

INSIDE SALES

Descripción de la oferta de empleo

Descripción del puesto
Estamos en búsqueda de un Inside Sales entusiasta y proactivo para unirse a nuestro equipo. Si te apasiona brindar un excelente servicio al cliente y tienes habilidades administrativas, esta es tu oportunidad

Responsabilidades
Realizar actividades administrativas diarias.
Manejar la facturación y asegurar la correcta gestión de documentos.
Atender a los clientes de manera cordial y profesional, resolviendo sus inquietudes.
Apoyar en el proceso de ventas y seguimiento a clientes.
Colaborar con el equipo en diversas tareas administrativas según sea necesario.

Requisitos
Experiencia previa en atención al cliente yo administración deseable.
Habilidades de comunicación efectiva y trabajo en equipo.
Conocimientos básicos de facturación y manejo de documentos.
Proactividad y capacidad para resolver problemas.

Ofrecemos
Un ambiente de trabajo amigable y colaborativo.
Oportunidades de crecimiento y desarrollo profesional.
[Otros beneficios que ofrezcan, como seguro, vales, etc.]
Bolsa de trabajo México ofrecemos puesto de Inside Sales para el sector de Administracion Oficina en la empresa JOSELYN ALVAREZ PEREZ de Querétaro. Salario acorde a tu experiencia y al salario medio del sector. Actualiza ahora tu currículum vitae y postúlate a este empleo. Tipo de empleo Tiempo Completo.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • JOSELYN ALVAREZ PEREZ
Municipio
  • En todo México
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Salario
  • 20000$ - 30000$
Fecha de publicación
  • 20/11/2024
Fecha de expiración
  • 18/02/2025
Inside sales representative
Genesis management llc

If you're ready to take your sales career to the next level, apply now! **keywords:** inside sales, sales representative, customer service, financial services, call center, outbound sales, lead generation, account executive, sales associate, telemarketing equal opportunity employer job type: full-time......

Asesor de ventas digitales, inside sales
Armstrong

Seguimiento a clientes, asesoría, elaboración de proyectos de ventas de equipos y apoyo administrativorequisitos del puestoarea: comercial / ventas experiencia: de 1 a 2 años estudios: educación profesional técnica... apoyo administrativo y soporte... sesoría y atención a clientes, en la venta de equipo......

Sales Development Representative (remote)
Diasphere LLC

Contribute to the overall sales strategy and business development efforts... proven ability to generate leads and set appointments for sales teams... coordinate and set up meetings between potential clients and our sales team... what we’re looking for: 2+ years of experience in b2b sales or business......

Jr. Sales Manager
Unicity

Years in sales role... contact and support distributors to increase sales... propose, create and implement strategies to increase sales... profile: sales coordinator should have strong communication, problem-solving, and decision-making skills... working towards achieving the sales target job details:......

Inbound Sales Representative 16k + unlimited commissions
Afni

Elevate your sales career and unlock limitless opportunities as an inbound sales representative at afni! betterbeginshere at #afni earn a competitive base salary of $16,000 mxn per month for 45 hours weekly (pay per hour)work just 5 days a week with 2 days off to rechargeuncapped commissions - sky's......

Sales and Project Engineer Jr
S-MEX, S.A. DE C.V.

Maximum age 30 years old requisitos del puesto advanced ms office skills strong communication, interpersonal, customer service, and sales skills... customer service quotations and follow-ups search for new customers apqp administration constant communication with international customers prepare, schedule......

Microsoft Dynamics Product Support Engineer _ Remote
Cliecon solution inc

Net) strong experience in customization and configuration strong knowledge data migration and power platform integration good experience with security and role-based access control ms dynamics 365 – f&o; – finance functional engineer/consultant hands on experience with finance modules & configuration......

FOOD AND RESTAURANT DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas Limited, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Process analyst
Interteam

Requisitos del puesto experiencia laboral de 5 años en operación de exportación marítima, customer service, sales support o ventas (comercial) en industria logística (naviera, nvocc, forwarder) experiencia de 3 años en control de indicadores, análisis de datos, sistemas de gestión de calidad, ejecución......

Technical Department
Rainsteal Oil and Gas Limited, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......