Ver oferta completa

GERENCIA DE CHANGE MANAGEMENT

Ciudad de México - Ciudad de México

Descripción de la oferta de empleo

Banquero Select Country.
Mexico Rentabilizar, crecer y blindar sus carteras, vinculando a los clientes a través de la correcta gestión de productos de valor.
créditos, inversiones, seguros y palancas comerciales (portabilidad, colectivos, sinergia pyme, etc.) Gestionar las carteras de captación asignadas de clientes Select (variaciones y vencimientos) con foco en la atracción de mayores volúmenes de captación (campañas de atracción de plazo, colectivos, portabilidad).
Planificar semanalmente las actividades para su gestión diaria de acuerdo a la definición de la sistemática comercial, asignando prioridad a los focos comerciales en los que se esté trabajando actualmente; contacto con sus clientes y prospectos cumpliendo con los ritmos comerciales establecidos por la institución asegurando el logro de los objetivos.
Ejecución diaria de llamadas y visitas efectivas a prospectos y clientes actuales, asegurando el conocimiento de su cartera en un 80% a lo largo de 1 año, a través de la gestión de campañas, variaciones en inversiones, vencimiento de plazos y demás palancas comerciales.
Brindar una atención diferenciada en sucursal a los clientes Select, ya sea por solicitud de productos o servicios, como también atención a las quejas y aclaraciones, considerando que su cartera tiene un mix de los clientes TOP Select de la sucursal más el Resto Select.
Llenar correctamente todos los contratos de productos y servicios, principalmente las aperturas de cuentas y formatos de UPLD, como también adjuntar la documentación correspondiente del cliente antes de formalizarlo y entregar al Subdirector de Sucursal.
Vincular y blindar la cartera de clientes asignada a través de la venta de productos y servicios especializados de acuerdo a la satisfacción de necesidades de los clientes empleando técnicas de venta apropiadas, siempre cuidando de la Excelencia en el Servicio.
Seguimiento preventivo a clientes que evidencien riesgos de no pago y dar seguimiento a su cartera de cobranza (Gte.
SR mayor especialización al tener cartera con activos de mayor concentración, Gte.
Especialista con concentración media y Gte.
JR con baja concentración).
Dar cumplimiento a la normatividad operativa establecida por la Institución en apertura de cuentas, conocimiento del cliente, detección de operaciones relevantes, etc, principalmente las operaciones realizadas en Opics, cumpliendo lo establecido por el \"Modelo de Comercialización de Inversiones\".
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Banco Santander Mexico S.A.
Municipio
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 23/09/2024
Fecha de expiración
  • 22/12/2024
Becaria Project Management
TURING INTELIGENCIA ARTIFICIAL

Establecer objetivos dentro del área habilidades técnicas: manejo de metodologías como: ágil, scrum, cascada mejorada software como: trello dominio de plataformas de gestión de tiempo beneficios: modalidad 100% remota aumentos salariales apoyo a oficina en casa a partir del segundo mes bonos de productividad......

Executive Administrative Assistant
Genesis Management LLC

Exceptional organizational and time management skills... genesis management is an equal-opportunity employer and encourages applications from individuals of all backgrounds... schedule coordination: maintain and organize the ceo’s calendar, schedule meetings, and coordinate travel arrangements to optimize......

Microsoft Dynamics Product Support Engineer _ Remote
Cliecon solution inc

Net) strong experience in customization and configuration strong knowledge data migration and power platform integration good experience with security and role-based access control ms dynamics 365 – f&o; – finance functional engineer/consultant hands on experience with finance modules & configuration......

Jobs Vacancies At Boundary Hotel London
BOUNDARY HOTEL LONDON

We are developing is a web-based management system designed as a primary tool doing the main and admin tasks (booking, room reservation, managing staff, etc... the project is developed with the hope of us to bring the friendliest and most efficient way of management in order to alleviate the workload......

ServiceNow Developer
Computech Corporation

· customize and configure servicenow modules, including incident management, change management, service catalog, etc... · provide training and support to end-users and administrators as needed... · design and implement integrations between servicenow and other systems using rest, soap, or other protocols......

Administrative Program & Content Manager
Ubiquiti, Inc. (ui.com)

Lms experience: experience with learning management systems (e... we create technology platforms for businesses, smart homes, and internet service providers, driven by our goal to connect everyone, everywhere... content translation coordination: coordinate the translation of training content with trainers......

México - workday integration analyst
Bnb

Mentorship program, access to technical and management training courses, career projection... about the role the workday practice provides implementation and ongoing operational services for workday, the premier saas solution for both, financials and human capital management... workday professional certifications......

Mexico - Workday Integration Consultant
BNB

This role will need your skills in requirements analysis, workshop facilitation, customer management and product configuration... about the role the workday practice provides implementation and ongoing operational services for workday, the premier saas solution for both, financials and human capital......

Sr Data Scientist
10

Self-starter with excellent communication and presentation skillsstrong business acumen and ability to interface effectively with management teamcurious and creative mind that can apply strong analytic and problem-solving capabilities to tackle real-world problems... relevant coursework or project experience......

Executive Assistant to the Chairman
Querencia Los Cabos

Responsibilities: prioritize tasks, manage deadlines, and assist in ensuring projects are completed on schedule... organize schedule and manage agendas... produce and monitor minutes... qualifications 2 + years administrative experience... partner with internal operations staff and business development......