EXECUTIVE / PERSONAL ASSISTANT
Descripción de la oferta de empleo
8AM to 4PM ET Key Responsibilities.
Manage and schedule car maintenance.
Handle inbox management, respond to queries, schedule appointments, and highlight critical emails.
Develop a secure workflow for financial tasks including data entry, customer service interactions, and management of financial documents.
Assist with purchasing or coordinating new furniture acquisitions.
Plan and organize activities, vacations, and other personal engagements.
Set reminders and manage scheduling for household maintenance.
Source specialized services for unique projects through platforms like Fiverr.
Utilize AI tools to draft documents for legal review, such as trust agreements.
Assist with social media management.
Create and organize a family recipe book, including macro-nutrient details.
The Profile You have at least 3 years experience within a Admin Assistant or Executive Assistant / Virtual Assistant role, ideally within the Professional Services industry.
You are organized and have good interpersonal skills.
You can work with minimal supervision and multi-task effectively.
You have good computer skills (MS Word, Excel, Powerpoint).
You are highly goal driven and work well in fast paced environments You pay strong attention to detail and deliver work that is of a high standard You are a strong networker & relationship builder Software Proficiency.
Must be proficient with Google applications.
Familiarity with Quicken for personal finance management is preferred, though a willingness to learn or experience with similar software is acceptable.
Additional skills in WordPress, social media platforms, or graphic design software are advantageous but not essential.
The Employer Our client, based in the USA, is seeking a full-time executive personal assistant who is proactive and results-driven.
The ideal candidate will thrive on organization and efficiency.
Detalles de la oferta
- Snaphunt
- En todo México
- Sin especificar - Sin especificar
- 15/10/2024
- 13/01/2025
As the chairman’s executive assistant, you will provide high level support and coordination with our executive office teams... this is an ideal position for an admin assistant with an interest in development, skills in project management, processes, hospitality, and coordination of events......
Gestionar los beneficios y compensaciones del personal... mantener actualizados los expedientes y documentos del personal... responsabilidades: coordinar el proceso de reclutamiento y selección de personal... experiencia previa en administración de personal y procesos de recursos humanos......
Flexibilidad de horarios para un equilibrio entre trabajo y vida personal... requisitos del puesto requisitos: experiencia previa en reclutamiento, selección de personal o áreas relacionadas... analista de personal y reclutamiento rh (medio tiempo) ¡únete a nuestro equipo de recursos humanos y marca......
•supervisar y gestionar el desarrollo y capacitación del personal... responsabilidades: •administrar el proceso de reclutamiento, selección y contratación de personal... •experiencia previa en administración de personal o recursos humanos es una ventaja... •proporcionar asesoramiento y asistencia al......
•supervisar y gestionar el desarrollo y capacitación del personal... responsabilidades: •administrar el proceso de reclutamiento, selección y contratación de personal... •experiencia previa en administración de personal o recursos humanos es una ventaja... •proporcionar asesoramiento y asistencia al......
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Capacitación de personal administrativo... ademas del asesoramiento, reclutamiento y capacitacion del personal que se vaya integrando a nuestra empresa... opcion a elegir horario que se comentara en la entrevista5 trabajar en la promoción de la empresaotros datos del puestoestamos en busqueda de personal......
● excelente ambiente laboral... ● experiencia no necesaria... otros datos del puestobeneficios ● home office... ● prestaciones adicionales... ● oportunidad de continuar estudios... ● de lunes a viernes, turnos a elegir ● modalidad presencial y mixta... ● crecimiento a corto plazo......
¿quieres ser parte de nuestro equipo? nuestra client development assistant será quien brindará apoyo al área de atención de clientes para méxico, usa y colombia... ¿qué beneficios ofrecemos? colaboración internacional con méxico 100% home office crecimiento profesional remuneración competitiva de lunes......
Gestión del personal: coordinar y supervisar el trabajo del equipo de cocina, incluyendo la asignación de tareas, la formación de nuevos empleados y la evaluación del desempeño del personal... control de inventario, preparación de alimentos, relaciones con proveedores incluye: alimentos durante jornada......