CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE
Descripción de la oferta de empleo
- Daily review of customer purchase orders, weekly, monthly and quarterly - EDI System Review - Negotiation of shipping dates with the client, when these are within the lead time established in the commercial agreements - Negotiation of additional costs with the client, such as production shipping costs (overtime, normal time), materials shipping, etc.; associated with \"drop In\" orders and communicate, if necessary, support from the account manager.
- Daily review of follow-ups and reconciliation of late delivery orders (Past Due).
- Require meetings with the departments involved in the causes of the delay and obtain a recovery plan.
- Monitoring of the client's Returns of Materials (RMA), to ensure their correct disposition and ensure the correct solution of the problems that caused the return.
- Reconciliation of purchase orders if necessary and freight costs and/or material handling charges Scheduling shipments for each client according to their instructions - Weekly analysis of the sales forecast for the next 6 months (minimum 3 for clients who do not have a forecast) - Preparation and analysis of MPS and S&OP Basic requirements.
- Industrial Engineering, International trade or related career - 2 years of experience in a similar position - Knowledge of the automotive industry, harness makers is a plus.
- English proficiency as a second language (C1) - Knowledge on ERP, MRP, Inventory control, Value Chain, logistics, 5 Why's - Assertive communication skills, proactive, decision making and service attitude Next Steps? Apply now! We are looking forward to meet you.
Ebenezer García | Team Leader Recruiting Hermosillo |
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En todo México
- Sin especificar - Sin especificar
- 02/12/2024
- 02/03/2025
Description the newrich network is hiring a customer service agent to handle incoming support tickets for our digital platforms... resolve complaints and customer problems in an efficient, professional and friendly manner... this is an awesome opportunity to get in on the ground floor of a fast growing......
Customer service agent - work from home, full-time only calls experts is a global contact center solution provider with 15+ years of experience in the american and canadian markets... with calls experts this is not just a job, this is a real career! we are looking for a customer service agent to process......
(mediados de año se moveran a tlalnepantla) tener disponibidilidad para laborar en cualquiera de las dos zonas requisitos del puestorequisitos: experiencia mínima de 1 año en puesto similar o customer service escolaridad: licenciatura en áreas administrativas (titulado indispensable) inglés avanzado......
Estamos contaratndoagentes telefonicos bilingües para customer service/upsales dando servicio a los clientes de uno de los antivirus más importantes del mundo ofrecemos: salario base de $15,000/mes antes de impuestos vales de despensa por $1069... 00/mes seguro de gastos medicos menores 15 dias de vacaciones......
Estamos contaratndo agentes telefonicos bilingües para customer service/upsales dando servicio a los clientes de uno de los antivirus más importantes del mundo ofrecemos: salario base de $15,000/mes antes de impuestos vales de despensa por $1069... 00/mes seguro de gastos medicos menores 15 dias de......
Estamos contaratndoagentes telefonicos bilingües para customer service/upsales dando servicio a los clientes de uno de los antivirus más importantes del mundo ofrecemos: salario base de $15,000/mes antes de impuestos vales de despensa por $1069... 00/mes seguro de gastos medicos menores 15 dias de vacaciones......
Campaña de customer service para una empresa de telefonia muy importante de estados unidos... excelente ambiente de trabajo... requieres: 18 años en adelante inglés avanzado conversacional preparatoria terminada 1 año de experiencia en call center radicar en zona metropolitana de monterrey ofrecemos:......
Requisitos del puesto requisitos: bachillerato o licenciatura ingles intermedio / avanzado experiencia en atención a clientes 6 meses (deseable) otros datos del puesto ¡postúlate o comunicate al 8711434716 e inicia tu proceso con nosotros!... importante empresa solicita para contact center agente bilingüe......
Pasión por la industria fintech y deseos de convertirse en experto en el campo... como analista de éxito del cliente, interactuarás con clientes diversos en varios países latinoamericanos, lo que te permitirá ampliar tus horizontes profesionales... colaborar con equipos multifuncionales para optimizar......
Requisitos del puesto requisitos: bachillerato o licenciatura ingles intermedio / avanzado experiencia en atención a clientes 6 meses (deseable) otros datos del puesto ¡postúlate o comunicate al 8711434716 e inicia tu proceso con nosotros!... importante empresa solicita para contact center agente bilingüe......