CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE
Descripción de la oferta de empleo
You should have an excellent command of over the languages and the ability to assist customers in a professional manner.
You will be coordinating your day-to-day activities with the Customer Service Manager.
You should verify customer details before processing any requests and refunds.
Besides, you should ask customers for feedback on the service rendered.
Also, you should be able to maintain and update a record of all customer details.
You should be able to maintain confidentiality about customer information at all times.
You should be able to manage your time effectively and handle stressful situations.
In addition to this, you should have excellent listening skills and communication etiquette.
You should know to speak Konkani.
end in your application if you have the skill set required for this job role.
We would love to have a word with you.
ResponsibilitiesCommunicating with clients to understand their language preferences Providing clients with necessary information on various services Resolving customer queries and complaints Directing any urgent calls/issues to the Customer Service Manager Processing customer requests and refunds Adhering to the industry practices and company standards, at all times Maintaining a record of customer communication Verifying customer details before processing their requests Collecting payments and processing invoices when required Gathering feedback from customers Translating documents and customer emailsObtaining call histories as and when needed RequirementsHigh School diploma or degree in any field Fresher's Can applyGood computer skillsShould speak in English and KonkaniAbility to work in a teamAbility to offer excellent customer service
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En todo México
- Sin especificar - Sin especificar
- 16/11/2024
- 14/02/2025
Description the newrich network is hiring a customer service agent to handle incoming support tickets for our digital platforms... resolve complaints and customer problems in an efficient, professional and friendly manner... this is an awesome opportunity to get in on the ground floor of a fast growing......
Customer service agent - work from home, full-time only calls experts is a global contact center solution provider with 15+ years of experience in the american and canadian markets... with calls experts this is not just a job, this is a real career! we are looking for a customer service agent to process......
(mediados de año se moveran a tlalnepantla) tener disponibidilidad para laborar en cualquiera de las dos zonas requisitos del puestorequisitos: experiencia mínima de 1 año en puesto similar o customer service escolaridad: licenciatura en áreas administrativas (titulado indispensable) inglés avanzado......
Estamos contaratndoagentes telefonicos bilingües para customer service/upsales dando servicio a los clientes de uno de los antivirus más importantes del mundo ofrecemos: salario base de $15,000/mes antes de impuestos vales de despensa por $1069... 00/mes seguro de gastos medicos menores 15 dias de vacaciones......
Estamos contaratndo agentes telefonicos bilingües para customer service/upsales dando servicio a los clientes de uno de los antivirus más importantes del mundo ofrecemos: salario base de $15,000/mes antes de impuestos vales de despensa por $1069... 00/mes seguro de gastos medicos menores 15 dias de......
Estamos contaratndoagentes telefonicos bilingües para customer service/upsales dando servicio a los clientes de uno de los antivirus más importantes del mundo ofrecemos: salario base de $15,000/mes antes de impuestos vales de despensa por $1069... 00/mes seguro de gastos medicos menores 15 dias de vacaciones......
Campaña de customer service para una empresa de telefonia muy importante de estados unidos... planes de crecimiento a corto plazo... requieres: 18 años en adelante inglés avanzado conversacional preparatoria terminada 1 año de experiencia en call center radicar en zona metropolitana de monterrey ofrecemos:......
Requisitos del puesto requisitos: bachillerato o licenciatura ingles intermedio / avanzado experiencia en atención a clientes 6 meses (deseable) otros datos del puesto ¡postúlate o comunicate al 8711434716 e inicia tu proceso con nosotros!... importante empresa solicita para contact center agente bilingüe......
Beneficios para empleados: un claro camino profesional y oportunidades de desarrollo profesional dentro de la empresa... (miguel hidalgo)... requisitos del puesto licenciatura en administración de empresas, finanzas, economía o campos relacionados... colaborar con equipos multifuncionales para optimizar......
Requisitos del puesto requisitos: bachillerato o licenciatura ingles intermedio / avanzado experiencia en atención a clientes 6 meses (deseable) otros datos del puesto ¡postúlate o comunicate al 8711434716 e inicia tu proceso con nosotros!... importante empresa solicita para contact center agente bilingüe......