CUSTOMER SERVICE – ORDER ENTRY SPECIALIST
Descripción de la oferta de empleo
this role focuses on delivering exceptional service to both internal and external clients, supporting sales growth, and ensuring adherence to the company’s customer service policies and procedures.
responsibilities.
order processing.
process a high volume of purchase orders via edi and/or email promptly and in accordance with customer terms and conditions.
accurately enter customer orders into the company’s systems.
monitor and track orders using mrp systems (sap preferred).
customer support.
respond to customer inquiries, resolve issues within 48 hours, and maintain open communication to ensure trust and operational efficiency.
inform customers of order status, pricing, delays, and any additional requested information.
order fulfillment coordination.
facilitate weekly acceleration meetings to improve production lead times.
collaborate with production, purchasing, and warehouse teams to expedite shipments, returns, receipts, and other order-related matters.
policy and procedure management.
process and coordinate rmas (return material authorizations) in accordance with company policies and within agreed timelines.
ensure all customer service policies and procedures are implemented and followed.
quotations and sales support.
create and send sales quotations using tools like pandadoc and microsoft office.
follow up on quotations monthly to support sales initiatives.
metrics monitoring.
track and report weekly otd (on-time delivery) metrics to ensure customer satisfaction.
cross-department collaboration.
work closely with sales, product managers, and other departments to drive sales growth and address customer needs effectively.
support scheduling and agenda preparation for internal and external meetings.
Detalles de la oferta
- North american production sharing de méxico, s.a. de c.v.
- 02/01/2025
- 02/04/2025
Description the newrich network is hiring a customer service agent to handle incoming support tickets for our digital platforms... resolve complaints and customer problems in an efficient, professional and friendly manner... this is an awesome opportunity to get in on the ground floor of a fast growing......
With calls experts this is not just a job, this is a real career! we are looking for a customer service agent to process inbound and outbound calls remotely... customer service agent - work from home, full-time only calls experts is a global contact center solution provider with 15+ years of experience......
(mediados de año se moveran a tlalnepantla) tener disponibidilidad para laborar en cualquiera de las dos zonas requisitos del puestorequisitos: experiencia mínima de 1 año en puesto similar o customer service escolaridad: licenciatura en áreas administrativas (titulado indispensable) inglés avanzado......
Estamos contaratndoagentes telefonicos bilingües para customer service/upsales dando servicio a los clientes de uno de los antivirus más importantes del mundo ofrecemos: salario base de $15,000/mes antes de impuestos vales de despensa por $1069... 00/mes seguro de gastos medicos menores 15 dias de vacaciones......
Estamos contaratndo agentes telefonicos bilingües para customer service/upsales dando servicio a los clientes de uno de los antivirus más importantes del mundo ofrecemos: salario base de $15,000/mes antes de impuestos vales de despensa por $1069... 00/mes seguro de gastos medicos menores 15 dias de......
Estamos contaratndoagentes telefonicos bilingües para customer service/upsales dando servicio a los clientes de uno de los antivirus más importantes del mundo ofrecemos: salario base de $15,000/mes antes de impuestos vales de despensa por $1069... 00/mes seguro de gastos medicos menores 15 dias de vacaciones......
(mediados de año se moveran a tlalnepantla) tener disponibidilidad para laborar en cualquiera de las dos zonas requisitos del puestorequisitos: experiencia mínima de 1 año en puesto similar o customer service escolaridad: licenciatura en áreas administrativas concluido inglés intermedio- avanzado indispensable......
Requisitos del puesto requisitos: bachillerato o licenciatura ingles intermedio / avanzado experiencia en atención a clientes 6 meses (deseable) otros datos del puesto ¡postúlate o comunicate al 8711434716 e inicia tu proceso con nosotros!... importante empresa solicita para contact center agente bilingüe......
Servir como enlace entre clientes y equipos internos, garantizando la resolución oportuna de consultas y problemas... se prefiere experiencia previa en éxito del cliente, gestión de cuentas o un campo relacionado... paquete de beneficios adicional que incluye seguro de salud, vales de comida y más......
Requisitos del puesto requisitos: bachillerato o licenciatura ingles intermedio / avanzado experiencia en atención a clientes 6 meses (deseable) otros datos del puesto ¡postúlate o comunicate al 8711434716 e inicia tu proceso con nosotros!... importante empresa solicita para contact center agente bilingüe......