CHANGE MANAGEMENT
Descripción de la oferta de empleo
Somos más de profesionales en 11 países, con nuestra cultura multicultural de startup en donde cultivamos innovación, aprendizaje continuo para crear soluciones de alto valor para nuestros clientes.
Estamos en búsqueda de Change Management, Principales responsabilidades.
Desarrollar e implementar estrategias y planes de gestión de cambios.
Realizar evaluaciones de impacto, análisis de las partes interesadas y evaluaciones de preparación para el cambio.
Identificar y gestionar los posibles riesgos y problemas relacionados con las iniciativas de cambio.
Desarrollar planes y materiales de comunicación para apoyar las iniciativas de cambio.
Proporcionar orientación y apoyo a los equipos de proyecto y las partes interesadas clave.
Monitorear e informar sobre el progreso de las iniciativas de cambio.
Evaluar la eficacia de las estrategias de gestión de cambios y recomendar mejoras.
Colaborar con equipos multifuncionales para garantizar la alineación de las actividades de gestión de cambios con los objetivos del proyecto.
Requerimientos.
Licenciatura en Administración de Empresas, Psicología Organizacional o campo relacionado; Preferiblemente maestría.
Experiencia comprobada en gestión del cambio, desarrollo organizacional o campo relacionado.
Fuerte conocimiento de los principios, metodologías y herramientas de gestión del cambio.
Excelentes habilidades de comunicación e interpersonales.
Dominio del idioma inglés conversacional avanzado Fuertes habilidades analíticas y de resolución de problemas.
Capacidad para trabajar de manera efectiva en un entorno de ritmo rápido.
Se valorará la experiencia en gestión de proyectos.
Modalidad Híbrida (Monterrey) Ofrecemos.
Esquema 100% Nominal Prestaciones de Ley Paquete de Beneficios Programa Bienestar Plan de desarrollo profesional Colaboración multicultural Te invitamos a conocernos en http://www.
eoris.
om, Facebook, LinkedIn, Twitter o Instagram.
@NEORIS.
Julieta Reyes LI-JR2
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- 23/10/2024
- 21/01/2025
Establecer objetivos dentro del área habilidades técnicas: manejo de metodologías como: ágil, scrum, cascada mejorada software como: trello dominio de plataformas de gestión de tiempo beneficios: modalidad 100% remota aumentos salariales apoyo a oficina en casa a partir del segundo mes bonos de productividad......
Net) strong experience in customization and configuration strong knowledge data migration and power platform integration good experience with security and role-based access control ms dynamics 365 – f&o; – finance functional engineer/consultant hands on experience with finance modules & configuration......
We are developing is a web-based management system designed as a primary tool doing the main and admin tasks (booking, room reservation, managing staff, etc... the project is developed with the hope of us to bring the friendliest and most efficient way of management in order to alleviate the workload......
· customize and configure servicenow modules, including incident management, change management, service catalog, etc... · develop and maintain scripts in javascript to automate workflows, implement business logic, and customize the user interface... requisitos del puestoeducation (required and/or preferred):......
Lms experience: experience with learning management systems (e... language skills: english fluency required; fluency in other languages is highly desirable (spanish/french especially)... ai-drive content curation: assist with content creation by leveraging gpt tools... job listing: administrative program......
Mentorship program, access to technical and management training courses, career projection... about the role the workday practice provides implementation and ongoing operational services for workday, the premier saas solution for both, financials and human capital management... you can apply here: https://bnb......
This role will need your skills in requirements analysis, workshop facilitation, customer management and product configuration... about the role the workday practice provides implementation and ongoing operational services for workday, the premier saas solution for both, financials and human capital......
Self-starter with excellent communication and presentation skillsstrong business acumen and ability to interface effectively with management teamcurious and creative mind that can apply strong analytic and problem-solving capabilities to tackle real-world problems... strong understanding of algorithms......
This role will combine skills in requirements analysis, workshop facilitation, customer management and product configuration... conduct working sessions in large, global organization to gather, understand, and analyze business requirements for various functional areas, especially core hcm... com/en-us/bnb_external/job/mexico/workday-hcm-functional-junior-consultant_jr-000058......
This role will combine skills in requirements analysis, workshop facilitation, customer management and product configuration... conduct working sessions in large, global organization to gather, understand, and analyze business requirements for various functional areas, especially core hcm......