AGENTE CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATIVEAGENT
Descripción de la oferta de empleo
Type Fulltime
Salary 8,000 MXN10,000 per month bonuses Average
Start Date Immediate if successful
Usual Schedule Monday to Friday, 900 AM to 600 PM EST May vary depending on the offer
Description Join our team as a Administrative AagentCustomer Service Representative. In this role, you will play a key role in ensuring operational excellence and high client satisfaction through effective data management, administrative support, andor customer interaction.
Responsibilities
1. Manage, enter, and update data accurately in our databases.
2. Provide administrative support across departments, handling documentation, filing, and communication tasks.
3. Respond to both internal and external inquiries promptly, assist with troubleshooting issues, and maintain high performance and professional communication standards.
4. Generate reports, analyze data, and ensure compliance with operational policies and procedures.
5. Support special projects and collaborate with teams to meet objectives and deadlines.
6. Phone etiquette, manage incoming and outbound calls if necessary.
Requirements
1. Fluency in English and Spanish verbal and written. B2 levels and above.
2. Technologically oriented, able to multitask, technologically resourceful, able to use AI and implement it seamlessly in their daytoday duties.
3. High school diploma or equivalent additional education or certifications are advantageous.
4. Experience in administrative, clerical, customer service, or call center roles.
5. Strong organizational skills, attention to detail, and the ability to multitask effectively in a dynamic environment.
6. Proven experience in Call Centers might be a plus.
Benefits
1. Competitive salary with potential bonuses.
2. Health campaigns.
3. Awarded internal dynamicsevents with attractive gifts.
4. 5day a week schedule
Apply Now We are looking for dedicated, detailoriented professionals eager to contribute to a team. We may accommodate you to the best offer in our company. We constantly hire for different roles. If you believe you fit this description, please apply and expect a phone call from area codes 55 or 777. Check your email constantly.
Bolsa de trabajo México ofrecemos puesto de Agente para el sector de Atencion a clientes en la empresa RemZen de Cuernavaca. Salario acorde a tu experiencia y al salario medio del sector. Actualiza ahora tu currículum vitae y postúlate a este empleo. Tipo de empleo Tiempo Completo.
Detalles de la oferta
- RemZen
- 13/11/2024
- 11/02/2025
Estamos contaratndoagentes telefonicos bilingües para customer service/upsales dando servicio a los clientes de uno de los antivirus más importantes del mundo ofrecemos: salario base de $15,000/mes antes de impuestos vales de despensa por $1069... 00/mes seguro de gastos medicos menores 15 dias de vacaciones......
Estamos contaratndo agentes telefonicos bilingües para customer service/upsales dando servicio a los clientes de uno de los antivirus más importantes del mundo ofrecemos: salario base de $15,000/mes antes de impuestos vales de despensa por $1069... 00/mes seguro de gastos medicos menores 15 dias de......
Estamos contaratndoagentes telefonicos bilingües para customer service/upsales dando servicio a los clientes de uno de los antivirus más importantes del mundo ofrecemos: salario base de $15,000/mes antes de impuestos vales de despensa por $1069... 00/mes seguro de gastos medicos menores 15 dias de vacaciones......
Description the newrich network is hiring a customer service agent to handle incoming support tickets for our digital platforms... resolve complaints and customer problems in an efficient, professional and friendly manner... this is an awesome opportunity to get in on the ground floor of a fast growing......
With calls experts this is not just a job, this is a real career! we are looking for a customer service agent to process inbound and outbound calls remotely... customer service agent - work from home, full-time only calls experts is a global contact center solution provider with 15+ years of experience......
(mediados de año se moveran a tlalnepantla) tener disponibidilidad para laborar en cualquiera de las dos zonas requisitos del puestorequisitos: experiencia mínima de 1 año en puesto similar o customer service escolaridad: licenciatura en áreas administrativas (titulado indispensable) inglés avanzado......
Importante empresa solicita para contact center agente bilingüe para atención a clientes 100% funciones: atención a clientes vía chat, correo o llamada, referente a los servicios ofrecidos, prospección, ordenes de compra, cotizaciones... requisitos del puesto requisitos: bachillerato o licenciatura......
Importante empresa solicita para contact center agente bilingüe para atención a clientes 100% funciones: atención a clientes vía chat, correo o llamada, referente a los servicios ofrecidos, prospección, ordenes de compra, cotizaciones... requisitos del puesto requisitos: bachillerato o licenciatura......
Analizar datos y retroalimentación de los clientes para identificar tendencias, oportunidades y áreas de mejora... pasión por la industria fintech y deseos de convertirse en experto en el campo... exposición al trabajar con clientes de diferentes países de américa latina, fomentando la comprensión cultural......
Buscamos talento bilingüe para ayudar a nuestros clientes con el servicio de antivirus más grande a nivel mundial, brindando soporte en la instalación del programa, asistiendo dudas con su paquete instalado y ofreciendo algún servicio adicional... site: wor miguel hidalgo y costilla 330, centro, 64000......