ACCELERATION CENTER - L&D DESIGN & DEVELOPMENT LIVE-VIRTUAL MANAGER
Descripción de la oferta de empleo
To really stand out and make us fit for the future in a constantly changing world, each and every one of us at PwC needs to be a purpose-led and values-driven leader at every level.
To help us achieve this we have the PwC Professional; our global leadership development framework.
It gives us a single set of expectations across our lines, geographies and career paths, and provides transparency on the skills we need as individuals to be successful and progress in our careers, now and in the future.
As a Manager, you'll work as part of a team of problem solvers, helping to solve complex business issues from strategy to execution.
PwC Professional skills and responsibilities for this management level include but are not limited to.
Develop new skills outside of comfort zone.
Act to resolve issues which prevent the team working effectively.
Coach others, recognise their strengths, and encourage them to take ownership of their personal development.
Analyse complex ideas or proposals and build a range of meaningful recommendations.
Use multiple sources of information including broader stakeholder views to develop solutions and recommendations.
Address sub-standard work or work that does not meet firm's/client's expectations.
Use data and insights to inform conclusions and support decision-making.
Develop a point of view on key global trends, and how they impact clients.
Manage a variety of viewpoints to build consensus and create positive outcomes for all parties.
Simplify complex messages, highlighting and summarising key points.
Uphold the firm's code of ethics and business conduct.
Preferred skills Design learning experience, innovate – Live on site, live virtual, on demand content, digital, blended..., Strong stakeholder project management skills Critical thinking & creative thinking Minimum years experience required 6-10 years of experience Educación (si está en blanco, grado y/o campo de estudio no especificado) Degrees/Field of Study required.
Degrees/Field of Study preferred.
Certificación(es) (si está en blanco, certificaciones no especificadas) Required Skills Optional Skills Accepting Feedback, Accepting Feedback, Adult Learning Theories, Agilidad de aprendizaje, Autoconciencia, Career Training, Coaching and Feedback, Comunicación, Comunicaciones con las partes interesadas, Configuración de eventos, Creación de relaciones, Creativity, Curación de contenidos, Desarrollo curricular, Desarrollo organizativo (DO), Developing Presentations, Developing Training Materials, Educación ejecutiva, E-Learning Development, Embracing Change, Empathy, Escucha activa, Estrategia de contenido, Excelencia del servicio, Facilitar sesiones de formación {+ 37 adicionales} Idioma(s) deseado(s) (si está en blanco, idiomas no especificados) Inglés Requisitos de viaje Up to 20% ¿Disponible para patrocinio de visa de trabajo? No ¿Requiere autorización del gobierno? No Fecha de cierre de publicación de oferta Nos conoces.
Nosotros queremos conocerte.
Tu carrera profesional es justo eso, tuya.
Tú la eliges.
Tú la vives.
Para alcanzar lo mejor de ella, necesitas las mejores oportunidades.
Por ello, las oportunidades están en el núcleo de una carrera con nosotros.
Oportunidades para crecer como persona, para construir relaciones duraderas y generar impacto en un lugar donde las personas, la calidad y el valor significan todo.
Detalles de la oferta
- PRICEWATERHOUSECOOPERS Sociedad Civil
- Sin especificar - Sin especificar
- Sin especificar
- 06/01/2025
- 06/04/2025
Ongoing development of our team is central to our innovation drive... ability to keep updated with emerging technologies and incorporate them into our software development processes... responsibilities develop and implement strategic plans for software development that align with the company's goals......
Find your 'why' and live it... about us:who we are: nobull marketing llc specializes in driving business development for us-based law firms... additional tools: familiarity with wordpress divi builder, analytics, google tag manager and mouseflow is advantageous but not mandatory......
Contribute to the overall sales strategy and business development efforts... what we’re looking for: 2+ years of experience in b2b sales or business development... otros datos del puestoready to join?if you're ready to take your career in sales development to the next level, send us your cv......
Funciones: - creación de contenido para publicación en redes sociales y apoyo al community manager - generación de parrillas según los temas de tendencia - monitoreo de redes sociales requisitos del puestorequisitos: - lic... ¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro......
Nuestro bilingual community manager establece estrategias para construir y crecer las comunidades digitales de sus cuentas a cargo, ofreciendo un excelente servicio y atención al cliente... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - experiencia de 1 año como community manager (deseable......
Nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de experiencia en el manejo de redes sociales y generación de reportes......
Project manager ¿te gustaría pertenecer a una reconocida agencia de comunicación gráfica en méxico? ¡buscamos project manager! funciones: seguimiento al proceso operativo de la empresa, seguimiento de actividades y plan de trabajo administración de recursos reportes de estatus y comunicación ejecutiva......
¿quieres ser parte de nuestro equipo? nuestra client development assistant será quien brindará apoyo al área de atención de clientes para méxico, usa y colombia... ¿qué beneficios ofrecemos? colaboración internacional con méxico 100% home office crecimiento profesional remuneración competitiva de lunes......
Job listing: administrative program & content manager company: ubiquiti, inc... we are currently looking for an administrative program & content manager to help scale our global network of certified trainers and students abroad... we celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment......
Nuestro/a social media manager bilingüe es la persona encargada de liderar y coordinar el equipo de community managers... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - 3 años de experiencia como social media manager (indispensable) - experiencia de 2 años liderando equipos de social media......