SERVICE CENTER SPECIALIST
Descripción de la oferta de empleo
order entry, order confirmation, invoice issuance and order follow-up till good delivery to customers inclusive documentation and problem solving if any • Process a credit note or a debit note related to a sales order or customer complaint • Coordinate customer complaints and service cases related to a sales order • Respond to customer’s inquiry in a timely and accurate manner • Build a strong partnership with internal and external stakeholders • Implement and/or optimize work processes, techniques and systems; share knowledge (best practice) and contribute to continuous improvement in Order to Cash process • Support internal/external audit as needed Requirements • Bachelor’s degree (no specific major fields required) • 2-3 years' experience in Customer Service or Supply Chain of business to business • Knowledge in domestic and international trade • Expert knowledge of MS Office tools • Knowledge in SAP • Fluent business English communication skills • Effective communication skills across all levels of the organization • Highly collaborative and team player • Cross cultural awareness Training / Certifications • SAP training • Microsoft Office tools training (Word, Excel, PowerPoint) • Incoterm and Payment Term training Somos líder mundial en sabor, aroma y nutrición, ofrecemos a nuestros clientes una gama más amplia de soluciones naturales y aceleramos nuestra estrategia de crecimiento.
En IFF creemos que su singularidad libera nuestro potencial.
Valoramos el mosaico diverso de etnia, origen nacional, raza, edad, sexo o condición de veterano.
Nos esforzamos por lograr un lugar de trabajo inclusivo que permita a cada uno de nuestros colegas aportar su yo auténtico al trabajo, independientemente de su religión, identidad de género y estilo de vida.
expresión, orientación sexual o discapacidad.
Visit IFF.
om/careers/workplace-diversity-and-inclusion to learn more We apply science and creativity for a better world.
With the beauty of art and the precision of science, we are an international collective of thinkers who partner with customers to bring scents, tastes, experiences, ingredients and solutions for products the world craves.
As a global leader in food, beverage, health, biosciences and sensorial experiences, we do a lot and continually innovate to do it better.
For more than 130 years we’ve been focused on finding the most innovative solutions to help bring “better for you” products to market.
While we have grown over the years, we remain agile in our approach and put our customers’ needs at the forefront of our thinking.
We offer end-to-end service that few can deliver on.
Our unparalleled product portfolio is the most robust in the industry and we have leadership positions across key taste, texture, scent, nutrition, enzymes, cultures, soy proteins and probiotics categories.
Detalles de la oferta
- Danisco Mexicana S.A. de
- Sin especificar
- 05/11/2024
- 03/02/2025
Customer service agent - work from home, full-time only calls experts is a global contact center solution provider with 15+ years of experience in the american and canadian markets... with calls experts this is not just a job, this is a real career! we are looking for a customer service agent to process......
Seguro de gastos medicos menores 15 dias de vacaciones desde el primer año fin de semana libre $220 en bono de gimnasio excelente esquema de comisiones requisitos del puesto ingles conversacional avanzado b2/c1 sexo indistinto experiencia minima de 6 meses en call center(sales, customer service......
Seguro de gastos medicos menores 15 dias de vacaciones desde el primer año fin de semana libre $220 en bono de gimnasio excelente esquema de comisiones requisitos del puesto ingles conversacional avanzado b2/c1 sexo indistinto experiencia minima de 6 meses en call center(sales, customer service......
Seguro de gastos medicos menores 15 dias de vacaciones desde el primer año fin de semana libre $220 en bono de gimnasio excelente esquema de comisiones requisitos del puesto ingles conversacional avanzado b2/c1 sexo indistinto experiencia minima de 6 meses en call center(sales, customer service......
Description the newrich network is hiring a customer service agent to handle incoming support tickets for our digital platforms... this is an awesome opportunity to get in on the ground floor of a fast growing startup! as a customer service agent, you will report to our customer success manager and be......
(mediados de año se moveran a tlalnepantla) tener disponibidilidad para laborar en cualquiera de las dos zonas requisitos del puestorequisitos: experiencia mínima de 1 año en puesto similar o customer service escolaridad: licenciatura en áreas administrativas (titulado indispensable) inglés avanzado......
Importante empresa solicita para contact center agente bilingüe para atención a clientes 100% funciones: atención a clientes vía chat, correo o llamada, referente a los servicios ofrecidos, prospección, ordenes de compra, cotizaciones... requisitos del puesto requisitos: bachillerato o licenciatura......
Importante empresa solicita para contact center agente bilingüe para atención a clientes 100% funciones: atención a clientes vía chat, correo o llamada, referente a los servicios ofrecidos, prospección, ordenes de compra, cotizaciones... requisitos del puesto requisitos: bachillerato o licenciatura......
Importante marca de lujo especializada en beauty solicita: agente de call center (ventas) talento y profesional para trabajar en un centro de atención telefónica orientado a ventas... con objetivo de atender y solucionar las consultas, preguntas o problemas de los clientes que llaman por teléfono actividades:......
Lugar de vacante: zona centro, plaza pronort frente a parque teniente guerrerotrabajo de call center 100% en españolsueldo: $12,426 brutos mensuales + comisioneslunes a viernes9:00 am - 6:00 pmsábado y domingo9:00 am - 3:00 pmdescanso entre semanafunciones:- realizar publicaciones en redes sociales-......