PROJECT OPERATIONS MANAGER
Descripción de la oferta de empleo
The role demands sales business intelligence, reporting and analytics skill.
Through sales reporting and analytics, the team provides visibility into the BU’s sales pipeline, integrating information from sales, customer and financial sources for a complete and detailed overview of the sales performance.
Role description - Driving BU initiatives across the entire spectrum of internal operations.
Analyze internal operations metrics and proactively project findings to the BU leadership team along with strategy/guideline for reigning in the outliers.
Executing the above guidelines/strategies to better adherence to business processes.
Interpreting financial and operational reports and providing a consolidated view of the business trajectory for the quarter.
Help empower customer relationships by ensuring profitable performance of business operations and driving excellence in internal processes.
Execute cost benefit interpretation of internal programs.
Mentoring, managing and leading the sales operations team.
Competencies Ability to work collaboratively across business functions and leadership role.
Ability to negotiate within a matrixed organizational structure.
Strong Program Management experience Ability to manage and lead to connect with senior management team.
Education and Experience.
- Previous program management and business operations exposure.
- Should have strong execution & analytical skills.
- Education qualifications - Engineer / MBA.
team.
- Ability General Management (Ops)
Detalles de la oferta
- Wipro
- Sin especificar
- 20/06/2024
- 18/09/2024
Project manager ¿te gustaría pertenecer a una reconocida agencia de comunicación gráfica en méxico? ¡buscamos project manager! funciones: seguimiento al proceso operativo de la empresa, seguimiento de actividades y plan de trabajo administración de recursos reportes de estatus y comunicación ejecutiva......
} requiere project manager nivel básico con ganas de aprender y excelente actitud, con experiencia con proyectos de it (gestión de equipos tanto local como en remoto, resolución de conflictos, negociación, planificación con cliente, dotes comunicativas, gestión del estrés)... requisitos del puestorequisitos:cursos......
Certificaciones profesionales esenciales:iso 20000 practitioner... formación específica en normativas nmx de calidad en desarrollo de software... • comunicación efectiva: capacidad para interactuar con stakeholders de diversos niveles,explicando complejidades de forma clara y efectiva, tanto en español......
Additional tools: familiarity with wordpress divi builder, analytics, google tag manager and mouseflow is advantageous but not mandatory... progress updates: wrap up your day with a quick loom video update to keep the team informed and aligned on project progress... your day to day:daily collaboration:......
Experiencia como community manager y estrategia de contenido buena voz para narrar... creadora de contenido / community manager buscamos creadora de contenido para manejar los canales de canal de youtube y de tiktok... su rol aparte de crear contenido va a ser el manejo de 2 canales de redes sociales......
A 4 años de experiencia mínimo como project controller nivel avanzado de inglés (excelente habilidad de comunicación oral y escrita)... project controller inglés avanzado empresa trasnacional líder en el desarrollo de sistemas y maquinaria para el sector alimenticio, requiere talento con amplia trayectoria......
Job listing: administrative program & content manager company: ubiquiti, inc... we are currently looking for an administrative program & content manager to help scale our global network of certified trainers and students abroad... benefits: remote work from anywhere in the world (or hybrid approach......
Requisitos del puesto experiencia previa como office manager o en roles administrativos similares... estamos buscando un(a) office manager altamente organizado(a) y proactivo(a) para unirse a nuestro equipo... competencia en el uso de herramientas de productividad, como microsoft office......
¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro/a social media manager bilingüe es la persona encargada de liderar y coordinar el equipo de community managers... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín- 3 años de experiencia como social media manager (indispensable)- experiencia de 2 años......