PROJECT MANAGER
Descripción de la oferta de empleo
ALTEN group has been a leader in engineering and information technology for more than 30 years and operates in 30 countries across Europe, North America, Asia, Africa, and the Middle East and employs more than people, 88% of whom are engineers.
The company covers the whole development cycle and offers a choice of service levels.
Thanks to our global experience and strong technical knowledge we can develop and support from the original concept to the design, product development, production systems and implementation.
e Want Your Talent! ALTEN Mexico is looking for a Project Manager.
eneral Activities.
he Project Manager will be responsible to maintain the Gantt chart and timeline.
To create, maintain, and update the time chart working closely with the International Group The Project Manager's responsibilities will include.
Create and maintain mid-level detail overall project Gantt-style timelines Create a Project file that has a schedule with significant enough detail to identify critical paths Consider of program funding approvals and quotation process for building and long lead equipment Developing, monitoring, and maintaining progress of project plans.
Documenting risks, issues, and contingency plans; ensuring resolution of issues and removal of project barriers.
Controlling and reporting progress to the Project Steering Committee, including escalating any risks and issues, as appropriate, in a timely manner Providing weekly status updates (written and verbal) and conducting regular project team status meetings as needed.
Managing the project, overseeing, and tracking development progress, and ensuring project assignments and progresses align with project timelines.
Developing and maintaining strong relationships with stakeholders.
Detalles de la oferta
- ALTEN MÉXICO
- En todo México
- Sin especificar - Sin especificar
- 08/11/2024
- 06/02/2025
Project manager ¿te gustaría pertenecer a una reconocida agencia de comunicación gráfica en méxico? ¡buscamos project manager! funciones: seguimiento al proceso operativo de la empresa, seguimiento de actividades y plan de trabajo administración de recursos reportes de estatus y comunicación ejecutiva......
Experience with project management methodologies such as agile... the candidate must have experience with documentation, including creating project documentation and documenting tickets... proven experience in a leadership role in software development, with a track record of successful project delivery......
• comunicación efectiva: capacidad para interactuar con stakeholders de diversos niveles,explicando complejidades de forma clara y efectiva, tanto en español como en inglés... • conocimiento de legislación: conocimientos actualizados sobre legislaciones ynormativas aplicables, especialmente aquellas......
Additional tools: familiarity with wordpress divi builder, analytics, google tag manager and mouseflow is advantageous but not mandatory... progress updates: wrap up your day with a quick loom video update to keep the team informed and aligned on project progress... your day to day:daily collaboration:......
A 4 años de experiencia mínimo como project controller nivel avanzado de inglés (excelente habilidad de comunicación oral y escrita)... project controller inglés avanzado empresa trasnacional líder en el desarrollo de sistemas y maquinaria para el sector alimenticio, requiere talento con amplia trayectoria......
Funciones: - creación de contenido para publicación en redes sociales y apoyo al community manager - generación de parrillas según los temas de tendencia - monitoreo de redes sociales requisitos del puestorequisitos: - lic... ¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro......
Nuestro bilingual community manager establece estrategias para construir y crecer las comunidades digitales de sus cuentas a cargo, ofreciendo un excelente servicio y atención al cliente... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - experiencia de 1 año como community manager (deseable......
Nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de experiencia en el manejo de redes sociales y generación de reportes......
Job listing: administrative program & content manager company: ubiquiti, inc... we are currently looking for an administrative program & content manager to help scale our global network of certified trainers and students abroad... to date, ubiquiti has shipped over 100 million devices worldwide, from......
Nuestro/a social media manager bilingüe es la persona encargada de liderar y coordinar el equipo de community managers... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - 3 años de experiencia como social media manager (indispensable) - experiencia de 2 años liderando equipos de social media......