PROJECT DEVELOPMENT MANAGER - REAL ESTATE
Descripción de la oferta de empleo
support financial tasks such as proforma creation, internal approvals, financial reporting, and overall project financial performance.
manage budgets, assess risks, and track both hard and soft costs related to land, infrastructure, and construction.
hire and manage design professionals and consultants, ensuring adherence to project deliverables, budgets, and schedules.
create and maintain project schedules, budgets, and execution plans, and lead the approval process from acquisition through permitting to project closeout.
provide and coordinate estimating for development phases and oversee contract administration during construction.
conduct on-site inspections for progress, safety, and quality, coordinating with internal and external consultants.
lead project closeout with all relevant parties and effectively communicate project status to stakeholders.
respond to build-to-suit or leasing rfp´s, establish plans, budgets, and schedules, and participate in regular development meetings to ensure milestones are met.
surpass customer expectations, monitor local construction market trends, and research design and construction alternatives to drive innovation without compromising functionality or cost efficiency.
perfil buscado bachelor's degree as.
construction management, architecture, or engineering (civil or structural is a bonus) minimum of 10 years' experience working in engineering, architecture, or construction management, development, or similar industries pm experience experience on bim projects proven ability to lead, manage internal and external project teams, customers, and stakeholders.
computer proficiency excellent written, and verbal communication skills profficient english travel availabilty (+70% of the time) pmp certified qué ofrecemos attractive compensation package
Detalles de la oferta
- Michael Page
- En todo México
- Sin especificar - Sin especificar
- Sin especificar
- 09/08/2024
- 07/11/2024
Experience with project management methodologies such as agile... ongoing development of our team is central to our innovation drive... the candidate must have experience with documentation, including creating project documentation and documenting tickets... responsibilities develop and implement strategic......
Project manager ¿te gustaría pertenecer a una reconocida agencia de comunicación gráfica en méxico? ¡buscamos project manager! funciones: seguimiento al proceso operativo de la empresa, seguimiento de actividades y plan de trabajo administración de recursos reportes de estatus y comunicación ejecutiva......
Certificaciones o formación en gestión documental y procesos, si está disponible... • implementación y documentación de normas iso y nmx: experiencia en laimplementación de sistemas de gestión de seguridad de la información (sgsi) y sistemasde gestión de servicios de ti (sgsti), incluyendo la documentación......
About us:who we are: nobull marketing llc specializes in driving business development for us-based law firms... additional tools: familiarity with wordpress divi builder, analytics, google tag manager and mouseflow is advantageous but not mandatory... progress updates: wrap up your day with a quick loom......
Contribute to the overall sales strategy and business development efforts... what we’re looking for: 2+ years of experience in b2b sales or business development... otros datos del puestoready to join?if you're ready to take your career in sales development to the next level, send us your cv......
A 4 años de experiencia mínimo como project controller nivel avanzado de inglés (excelente habilidad de comunicación oral y escrita)... project controller inglés avanzado empresa trasnacional líder en el desarrollo de sistemas y maquinaria para el sector alimenticio, requiere talento con amplia trayectoria......
Experiencia como community manager y estrategia de contenido buena voz para narrar... creadora de contenido / community manager buscamos creadora de contenido para manejar los canales de canal de youtube y de tiktok... su rol aparte de crear contenido va a ser el manejo de 2 canales de redes sociales......
Funciones: - creación de contenido para publicación en redes sociales y apoyo al community manager - generación de parrillas según los temas de tendencia - monitoreo de redes sociales requisitos del puestorequisitos: - lic... ¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro......
Estarás capacitado para abrir tu propia oficina de real estate, siendo así dueño de tu propio negocio... ¿estás listo?requisitos del puestoedad: entre 23 y 29 años... etapa 2: una vez que hayas aprendido el día a día de la profesión, y te hayas hecho de una gran fama y reputación con los clientes de......
Nuestro bilingual community manager establece estrategias para construir y crecer las comunidades digitales de sus cuentas a cargo, ofreciendo un excelente servicio y atención al cliente... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - experiencia de 1 año como community manager (deseable......