Ver oferta completa

PLANNER MANAGER

Descripción de la oferta de empleo

Planner Manager The Planner Manager is responsible for overseeing all aspects of material planning to support the organization's production and operational goals.
This role requires strong analytical skills, attention to detail, and the ability to collaborate effectively with internal teams and external suppliers.
Requirements.
Bachelor's degree in supply chain management, business administration, engineering, or a related field.
Master's degree or professional certification (e.
., CPIM, CSCP) is a plus.
5+ years of experience as a material planner, preferably in a manufacturing or distribution environment and 6+ years of experience in leadership roles.
Advanced English (Conversational).
Strong analytical skills with proficiency in Excel or other data analysis tools.
Excellent communication, negotiation, and interpersonal skills.
Ability to work effectively in a fast-paced environment and manage multiple priorities.
Familiarity with ERP systems (e.
., D365, Oracle) and planning software.
Responsibilities.
Develop and implement material planning strategies to optimize inventory levels while meeting production schedules and customer demand.
Analyze demand forecasts, sales orders, and production schedules to determine material requirements and ensure timely procurement.
Collaborate with production, sales, engineering, and finance teams to align material planning strategies with overall business objectives.
Participate in cross-functional meetings to communicate material availability, constraints, and potential risks.
Identify opportunities for process improvements and cost savings within the materials planning function.
Implement best practices and tools for demand forecasting, inventory optimization, and supplier management.
Ensuring customer satisfaction and loyalty, and contributes to achieving customer service rate targets within the Supply Chain process.
Acts as an essential interface between sales, logistics, supply chain, and the rest of organization.
Respond to customer inquiries on a regular basis.
Receive and implement customer feedback to improve the quality of service.
Manage daily progress in meeting important business metrics.
Generate detailed reports on customer interactions
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Municipio
  • En todo México
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 25/06/2024
Fecha de expiración
  • 23/09/2024
Community manager
I love Mk

Experiencia como community manager y estrategia de contenido buena voz para narrar... creadora de contenido / community manager buscamos creadora de contenido para manejar los canales de canal de youtube y de tiktok... su rol aparte de crear contenido va a ser el manejo de 2 canales de redes sociales......

Google Ads Manager
No Bull Marketing

Additional tools: familiarity with wordpress divi builder, analytics, google tag manager and mouseflow is advantageous but not mandatory... your day to day:daily collaboration: engage in daily strategy meetings via zoom with a fellow google ads manager from argentina and a german/australian team leader......

Office Manager
ACE KIMA, S.A. DE C.V.

Requisitos del puesto experiencia previa como office manager o en roles administrativos similares... estamos buscando un(a) office manager altamente organizado(a) y proactivo(a) para unirse a nuestro equipo... organizar eventos, reuniones y conferencias internas... excelentes habilidades de comunicación......

Community Manager Trainee
ABCW Global

¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de......

Social Media Manager Bilingüe
ABCW Global

¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro/a social media manager bilingüe es la persona encargada de liderar y coordinar el equipo de community managers... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín- 3 años de experiencia como social media manager (indispensable)- experiencia de 2 años......

Community Manager Trainee
ABCW Global

Funciones: - creación de contenido para publicación en redes sociales y apoyo al community manager - generación de parrillas según los temas de tendencia - monitoreo de redes sociales requisitos del puestorequisitos: - lic... ¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro......

Bilingual Community Manager
ABCW Global

Nuestro bilingual community manager establece estrategias para construir y crecer las comunidades digitales de sus cuentas a cargo, ofreciendo un excelente servicio y atención al cliente... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - experiencia de 1 año como community manager (deseable......

Community Manager Trainee
ABCW Global

Nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de experiencia en el manejo de redes sociales y generación de reportes......

Project manager
Capital h

Project manager ¿te gustaría pertenecer a una reconocida agencia de comunicación gráfica en méxico? ¡buscamos project manager! funciones: seguimiento al proceso operativo de la empresa, seguimiento de actividades y plan de trabajo administración de recursos reportes de estatus y comunicación ejecutiva......

Administrative Program & Content Manager
Ubiquiti, Inc. (ui.com)

Job listing: administrative program & content manager company: ubiquiti, inc... we are currently looking for an administrative program & content manager to help scale our global network of certified trainers and students abroad... from software developers and product managers to designers and strategists......