ORGANIZATIONAL DEVELOPMENT SPECIALIST
Descripción de la oferta de empleo
the organizational development (od) specialist is responsible for designing, implementing, and overseeing organizational development strategies to support the company's goals, enhance employee engagement, and optimize talent and organizational effectiveness.
the od specialist works closely with hr, leadership teams, and other departments to assess development needs, provide solutions, and implement change initiatives.
main responsibilities.
conduct assessments to evaluate organizational health, employee engagement, and development needs.
develop, implement, and monitor training programs that align with business goals and address identified skill gaps.
facilitate leadership development and coaching programs to support management and high-potential employees.
lead and manage change initiatives to ensure a smooth transition in processes, systems, or structural changes.
develop change management strategies and support employees through transitions by addressing concerns and fostering engagement.
design programs and initiatives to improve employee morale, engagement, and retention.
collaborate with talent manager and leadership to promote a positive workplace culture aligned with organizational values.
enhance performance management processes to ensure alignment with company objectives and employee development.
support the development and implementation of succession planning strategies to ensure continuity in key roles.
identify high-potential employees and create individual development plans to prepare them for future leadership roles.
assess and implement learning initiatives that foster employee growth and align with organizational objectives.
measure the effectiveness of od initiatives by tracking performance metrics, employee feedback, and business outcomes.
prepare reports and presentations for hr and leadership to communicate insights, recommendations, and program success.
Detalles de la oferta
- G global
- 05/11/2024
- 03/02/2025
Excellent organizational skills and attention to detail... contribute to the overall sales strategy and business development efforts... what we’re looking for: 2+ years of experience in b2b sales or business development... otros datos del puestoready to join?if you're ready to take your career in sales......
¿quieres ser parte de nuestro equipo? nuestra client development assistant será quien brindará apoyo al área de atención de clientes para méxico, usa y colombia... ¿qué beneficios ofrecemos? colaboración internacional con méxico 100% home office crecimiento profesional remuneración competitiva de lunes......
¿te gustaría ser parte de nuestro equipo?nuestra business development trainee brinda apoyo en los procesos de venta de nuestros servicios... requisitos del puestorequisitos- recién egresada en comercio, negocios internacionales o a fin- experiencia de 6 meses en ventas y/o atención al cliente- residencia:......
¿te gustaría ser parte de este equipo? nuestra customer development coordinator es la encargada de la atención y retención de clientes para méxico, colombia y usa... requisitos del puesto- egresada en comunicación social, administración, marketing o afín- experiencia en atención al cliente de al menos......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestra business development trainee, apoya a la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... seguimiento de leads - alcance de metas y objetivos de venta ¿qué beneficios ofrecemos? - colaboración......
¿te gustaría ser parte de nuestro equipo? nuestra client development executive es responsable de la atención de clientes pequeños, de forma tal que pueda desarrollar su capacidad comercial y su conocimiento en marketing digital... si buscas experiencia, aquí puedes acercarte a clientes en méxico, colombia......
Nuestra client development executive se encarga de la atención y de gestionar a nuestros clientes, garantizando la satisfacción y buscando continuamente formas de agregar valor a sus operaciones... requisitos del puesto - egresada en comunicación social, marketing o afín - experiencia de 1 año en atención......
Nuestra business development executive es la encargada de la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... si tienes experiencia en ventas y atención al cliente esta posición puede ser para ti... seguimiento de leads alcance de......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestra business development executive es la encargada de la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... seguimiento de leads - alcance de metas y objetivos de venta......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestra business development trainee, apoya a la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... ¿qué beneficios ofrecemos? - colaboración internacional con méxico - 100% home office - plan de carrera......