Ver oferta completa

OPERATIONS MANAGER [FENDI SELFRIDGES]

Descripción de la oferta de empleo

Position.
Mission The In-Store Operations Manager works close to the Store Manager to support the Store operations and contributes to run properly all back of house activities.
Together with the Store Manager is responsible for IT Systems management, all facilities management, stock availability and inventory running.
Also oversees all security, logistics and after-sales.
Job responsibilities.
Ensure proper store operations according to guidelines Operate the Retail Pro Management system, in all areas relating to stock transfer, stock arrivals and payments Manage and maintain the store facility, including cleaning, repair, and replacement of damaged fixtures, furniture, registers, and other related items Oversee maintenance on all lightings and electrical systems as required Ensure organization of all back of house areas, stock rooms, maintenance rooms, alterations, rest rooms, and hold areas Serve as direct liaison between all sub-contractors and vendors to verify work standards and conditions of the store Control store expenses ensuring their correct records Ensure proper procedures are being met about cash, credit card and check processing Control Petty cash in accordance with company policy and procedure Manage, facilitate, and ensure completion of all inventories and cycle counts Collaborate with and support Legal department in all areas of risk, physical security, store cash controls, inventory management, inter-store communication, and audits Ensure proper order on packaging material, stationary, CRM materials etc Maintain depth and accurate records of repairs (After Sales Service follow up) Oversee all processing of shipments, transfers, and consignments Ensure all associates are aware of and abide by all HR policies New joiners training on back-office procedure, including POS, schedules etc Ensure all associates are aware of and abide by all POS policies and procedures You may also be required to carry out any other duties within your capacity, which the Company may reasonably require.
Profile.
At least 5 years of experience in Fashion/Luxury retail back of house Bachelor’s or master’s degree is preferred Administration and financial skills Excellent Computer skills Fluent English
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Municipio
  • En todo México
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 18/11/2024
Fecha de expiración
  • 16/02/2025
Community manager
I love Mk

Experiencia como community manager y estrategia de contenido buena voz para narrar... creadora de contenido / community manager buscamos creadora de contenido para manejar los canales de canal de youtube y de tiktok... su rol aparte de crear contenido va a ser el manejo de 2 canales de redes sociales......

Google Ads Manager
No Bull Marketing

Additional tools: familiarity with wordpress divi builder, analytics, google tag manager and mouseflow is advantageous but not mandatory... your day to day:daily collaboration: engage in daily strategy meetings via zoom with a fellow google ads manager from argentina and a german/australian team leader......

Administrative Program & Content Manager
Ubiquiti, Inc. (ui.com)

Job listing: administrative program & content manager company: ubiquiti, inc... we are currently looking for an administrative program & content manager to help scale our global network of certified trainers and students abroad... benefits: remote work from anywhere in the world (or hybrid approach......

Community Manager Trainee
ABCW Global

Funciones: - creación de contenido para publicación en redes sociales y apoyo al community manager - generación de parrillas según los temas de tendencia - monitoreo de redes sociales requisitos del puestorequisitos: - lic... ¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro......

Bilingual Community Manager
ABCW Global

Nuestro bilingual community manager establece estrategias para construir y crecer las comunidades digitales de sus cuentas a cargo, ofreciendo un excelente servicio y atención al cliente... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - experiencia de 1 año como community manager (deseable......

Community Manager Trainee
ABCW Global

Nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de experiencia en el manejo de redes sociales y generación de reportes......

Project manager
Capital h

Project manager ¿te gustaría pertenecer a una reconocida agencia de comunicación gráfica en méxico? ¡buscamos project manager! funciones: seguimiento al proceso operativo de la empresa, seguimiento de actividades y plan de trabajo administración de recursos reportes de estatus y comunicación ejecutiva......

Social Media Manager
ABCW Global

Nuestro/a social media manager bilingüe es la persona encargada de liderar y coordinar el equipo de community managers... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - 3 años de experiencia como social media manager (indispensable) - experiencia de 2 años liderando equipos de social media......

Community manager
Inovak consulting

Ofrecemos: ofrecemos un sueldo competitivo de 4400 pesos quincenales, con un horario de lunes a viernes... oportunidades de crecimiento y desarrollo dentro de la empresa... ¡únete a nuestro equipo como community manager! ¿eres creativo, apasionado por las redes sociales y buscas un empleo flexible? descripción......

Paid Media Manager
ABCW Global

Con nosotros encontrarás ambientes laborales profesionales, amigables, y sobre todo, enriquecedores que te dejarán grandes aprendizajes... requisitos del puestorequisitos •⁠ ⁠experiencia de 3 años trabajando en agencias de medios digitales•⁠ ⁠creación, optimización y manejo de campañas en medios digitales......