Ver oferta completa

OPERATIONS MANAGER

Cuautitlán Izcalli - Estado de México

Descripción de la oferta de empleo

DESCRIPTION Amazon is seeking Operations Managers for Fulfillment Centers (FCs).
Amazon is one of the most recognizable brand names in the world and we distribute millions of products each year to our loyal customers.
Operations Managers are responsible for all budgetary, people development and operations objectives for one functional area of our Fulfillment Center (Inbound, Outbound, Change Ops).
Key job responsibilities - Drives creation of staffing plans, schedules, quality initiatives, process change initiatives, and other Change/Six Sigma initiatives to enable their Functional Area and ultimately the FC to meet and exceed Business Plan.
ets / clarifies requirements and expectations for Area Managers.
- Measures performance, provides feedback, and holds Area Managers accountable for their performance and the performance of their departments.
- Leverages the Operations and Area Managers by sourcing and nurturing ideas, and rolling them into the creation of improvement plans for the functional area.
- Takes proactive steps to ensure that best practices are shared across all departments, shifts and among the network.
- Works closely with support staff (HR Manager, Financial Manager, Facilities Manager, S&LP Manager, and Other Sr.
Ops.
Managers, IT Manager) to build and secure support and resources for projects and initiatives in his/her area, as well as providing needed support and resources for other staff initiatives.
- Able to address operational and personnel issues affecting functional area.
- Surface issues with potential to affect multiple functional areas, along with ideas for solutions, to Sr.
Ops, General Manager and / or HR.
BASIC QUALIFICATIONS - 3+ years of performance metrics, process improvement or lean techniques experience - Work a flexible schedule/shift/work area, including weekends, nights, and/or holidays - Bachelor's degree in business, engineering, operations, supply chain, transportation logistics - 3+ years of employee and performance management experience - 5+ years Operations Management experience in manufacturing, production, distribution environment or related industry and supervisory responsibility for a minimum of 100 hourly employees - Spanish and English Fluent PREFERRED QUALIFICATIONS - Basic/Working knowledge of Six Sigma tools and Lean techniques preferred
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Amazon
Municipio
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 27/06/2024
Fecha de expiración
  • 25/09/2024
Community manager
I love Mk

Experiencia como community manager y estrategia de contenido buena voz para narrar... creadora de contenido / community manager buscamos creadora de contenido para manejar los canales de canal de youtube y de tiktok... su rol aparte de crear contenido va a ser el manejo de 2 canales de redes sociales......

Google Ads Manager
No Bull Marketing

Additional tools: familiarity with wordpress divi builder, analytics, google tag manager and mouseflow is advantageous but not mandatory... your day to day:daily collaboration: engage in daily strategy meetings via zoom with a fellow google ads manager from argentina and a german/australian team leader......

Administrative Program & Content Manager
Ubiquiti, Inc. (ui.com)

Job listing: administrative program & content manager company: ubiquiti, inc... we are currently looking for an administrative program & content manager to help scale our global network of certified trainers and students abroad... benefits: remote work from anywhere in the world (or hybrid approach......

Office Manager
ACE KIMA, S.A. DE C.V.

Requisitos del puesto experiencia previa como office manager o en roles administrativos similares... estamos buscando un(a) office manager altamente organizado(a) y proactivo(a) para unirse a nuestro equipo... organizar eventos, reuniones y conferencias internas... excelentes habilidades de comunicación......

Community Manager Trainee
ABCW Global

¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de......

Social Media Manager Bilingüe
ABCW Global

¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro/a social media manager bilingüe es la persona encargada de liderar y coordinar el equipo de community managers... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín- 3 años de experiencia como social media manager (indispensable)- experiencia de 2 años......

Community Manager Trainee
ABCW Global

Funciones: - creación de contenido para publicación en redes sociales y apoyo al community manager - generación de parrillas según los temas de tendencia - monitoreo de redes sociales requisitos del puestorequisitos: - lic... ¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro......

Bilingual Community Manager
ABCW Global

Nuestro bilingual community manager establece estrategias para construir y crecer las comunidades digitales de sus cuentas a cargo, ofreciendo un excelente servicio y atención al cliente... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - experiencia de 1 año como community manager (deseable......

Community Manager Trainee
ABCW Global

Nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de experiencia en el manejo de redes sociales y generación de reportes......

Project manager
Capital h

Project manager ¿te gustaría pertenecer a una reconocida agencia de comunicación gráfica en méxico? ¡buscamos project manager! funciones: seguimiento al proceso operativo de la empresa, seguimiento de actividades y plan de trabajo administración de recursos reportes de estatus y comunicación ejecutiva......