MANAGER
Descripción de la oferta de empleo
Group Internal Audit - Internal Audit Senior Location.
India Company description.
A large service group with a strong reputation and international reach, listed in France, is looking for its International Internal Auditor.
Job description.
Under the responsibility of the Director of Internal Audit Support Functions, the Senior Internal Auditor works within the Corporate team and conducts internal audit missions with the main objective of ensuring the reliability of processes and their continuous improvement, and of bringing added value to the organization, in partnership with operational management.
Its role is to ensure the performance of audit missions throughout the global scope, including.
- compliance audits (process, operational and financial), - Investigative audits (assessment of the effectiveness of internal controls) - governance and transformational project audits, and - monitoring and support missions.
Responsible for the preparation phases (definition of the scope and methodology), execution (supervision and/or participation in the conduct of the mission, compliance with the audit approach and schedule) and communication (validation of audit findings, drafting of the report and debriefing the management of the conclusions and recommendations), the Senior Internal Auditor also participates in the working groups defined by the Internal Audit Department.
Background requirements Educational Background.
• Chartered Accountant or Certified Internal Auditor Previous experience.
• High potential with 5 to 8 years experience in similar functions, in “Big 4” internal/ external auditing and/or internal auditing of an international company, • International background, Skills and competencies • Soft Skills - Fluency in English, working language.
- Fluency in French and/or another European language is a plus.
- Open personality and convincing communication skills (written and oral) - Ability to work as part of a team with strong analytical and critical thinking skills - Ability to be persuasive, problem-solving-oriented and internal-client-focused • Technical Skills - In depth knowledge of financial auditing incl.
IFRS, control testing.
Tasks • Conducts internal audit engagements with the objective to ensure reliability of the processes and bring added value to the organization.
• Responsible for the continuous communication on the audits delivered.
• Responsible for the quality assurance of the audits.
• Be the expert in assigned domain and keep up to date with important related trends
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En todo México
- Sin especificar - Sin especificar
- 05/12/2024
- 05/03/2025
Additional tools: familiarity with wordpress divi builder, analytics, google tag manager and mouseflow is advantageous but not mandatory... your day to day:daily collaboration: engage in daily strategy meetings via zoom with a fellow google ads manager from argentina and a german/australian team leader......
Funciones: - creación de contenido para publicación en redes sociales y apoyo al community manager - generación de parrillas según los temas de tendencia - monitoreo de redes sociales requisitos del puestorequisitos: - lic... ¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro......
Nuestro bilingual community manager establece estrategias para construir y crecer las comunidades digitales de sus cuentas a cargo, ofreciendo un excelente servicio y atención al cliente... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - experiencia de 1 año como community manager (deseable......
Nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de experiencia en el manejo de redes sociales y generación de reportes......
Project manager ¿te gustaría pertenecer a una reconocida agencia de comunicación gráfica en méxico? ¡buscamos project manager! funciones: seguimiento al proceso operativo de la empresa, seguimiento de actividades y plan de trabajo administración de recursos reportes de estatus y comunicación ejecutiva......
Job listing: administrative program & content manager company: ubiquiti, inc... we are currently looking for an administrative program & content manager to help scale our global network of certified trainers and students abroad... lead training sessions: conduct remote web sales training and travel to......
Nuestro/a social media manager bilingüe es la persona encargada de liderar y coordinar el equipo de community managers... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - 3 años de experiencia como social media manager (indispensable) - experiencia de 2 años liderando equipos de social media......
Ofrecemos: ofrecemos un sueldo competitivo de 4400 pesos quincenales, con un horario de lunes a viernes... oportunidades de crecimiento y desarrollo dentro de la empresa... además, ofrecemos la flexibilidad de trabajar de forma presencial o remota (home office), para que puedas adaptar tu trabajo a tus......
En abcw creemos que para enfrentar los retos del futuro necesitamos tecnología, creatividad y personas talentosas que aman su trabajo... con nosotros encontrarás ambientes laborales profesionales, amigables, y sobre todo, enriquecedores que te dejarán grandes aprendizajes... requisitos del puestorequisitos......
En abcw creemos que para enfrentar los retos del futuro necesitamos tecnología, creatividad y personas talentosas que aman su trabajo... con nosotros encontrarás ambientes laborales profesionales, amigables, y sobre todo, enriquecedores que te dejarán grandes aprendizajes... requisitos del puestorequisitos......