INVENTORY PLANNER JOB DETAILS | KERRY
Descripción de la oferta de empleo
Every day we partner with customers to create healthier, tastier and more sustainable products that are consumed by billions of people across the world.
Our vision is to be our customers' most valued partner, creating a world of sustainable nutrition.
A career with Kerry offers you an opportunity to shape the future of food while providing you opportunities to explore and grow in a truly global environment.
About the role El Inventory Planner es responsable de garantizar las tácticas y ejecuciones adecuadas con el único objetivo de mantener niveles de inventario adecuados en términos de cantidad y costo, manteniendo el objetivo de nivel de servicio.
Key responsibilities Generar paneles de control y cuadros de mando para rastrear el inventario en cada instalación de la red.
Colaborar con MCO para presentar propuestas de suministro al equipo de adquisiciones.
Mantener SAR, Aged y WO dentro de los objetivos.
Acelerar la toma de decisiones para evitar la obsolescencia de productos de baja rotación y frescura.
Influir significativamente con SNPs y MCOs para determinar ajustes de políticas.
Asegurar la comunicación y visibilidad de los riesgos.
Garantizar los objetivos de efectivo para tener el inventario óptimo.
Asegurar que la vida útil adecuada esté disponible.
Entrega de Servicio Operacional.
Gestionar solicitudes externas e internas relevantes; requisitos de informes, mantenimiento del sistema con procesamiento oportuno y precisión.
Anticipar, identificar y resolver proactivamente problemas para lograr la excelencia en el servicio y adherirse a los procedimientos operativos con subcontratistas.
Gestión del Desempeño.
Identificar y resaltar problemas operativos y utilizar conocimientos y habilidades para ofrecer soluciones y recomendar mejoras potenciales a nuestro servicio para facilitar y agregar valor a los negocios con Kerry Qualifications and skills Licenciatura en Administración de Empresas, Ingeniería Industrial, Logística o experiencia equivalente.
1+ años en Planificación de Suministros, Solicitud de Materiales, Programación de Producción o Atención al Cliente.
Experiencia en áreas de la Cadena de Suministro como Planificación, Solicitud de Materiales o Programación de Producción, deseable si la experiencia es en el sector de alimentos, bebidas o farmacéutico.
Excelentes habilidades en aplicaciones de PC.
MS Word, Excel, Outlook, SAP y APO.
Capacidad para identificar y promover la mejora continua y habilidades de liderazgo indirecto para ofrecer el mejor rendimiento operativo y las mejores prácticas.
Fuerte gestión de relaciones y escalamiento, y habilidades demostradas de influencia.
Atención al detalle, altamente analítico y numérico.
Inteligencia empresarial.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En todo México
- Sin especificar - Sin especificar
- 27/11/2024
- 25/02/2025
Please check review the below requirement and reply me back with your updated resume, contact details at the earliest and feel free to call/mail me at *****@***** and call: o: 732-626-9717 ext 103 job title : microsoft dynamics product support engineer remote job description: as a product support......
Per month workplace: remote employment job requirements requirements: 1... 0 experience required - training provided other job information remote employment... work from home, from anywhere in the world best quick contact on whats +1 (360) 690‑5385 job type: full-time salary: starting at $14,500......
Job requirements what you will need to succeed: minimum of 3 years experience with html5, css, javascript and c# no less than 1 year experience with entity framework 6 at least 3 years experience using mysql/sql server good to have: knowledge in us tax (federal/state) knowledge in structured programming......
Role: sr data scientistlocation: guadalajara & mexico city (remote)type of hire: full time job description: strong proficiency with r, sql,strong in python including the tensorflow, keras, and xgboost libraries... otros datos del puestorole: sr data scientistlocation: guadalajara & mexico city (remote)type......
Interested?start your application:provide your contact details and answer the questions about gads here: https://vfw67fh1bw2... task management: utilize monday... remote flexibility: work from anywhere in the world and connect with our international team... efficient communication: stay connected and......
Job listing: administrative program & content manager company: ubiquiti, inc... country: remote location: remote job type: full-time about us: at ubiquiti inc... lead training sessions: conduct remote web sales training and travel to regional partner locations for training events desired skills & experience:......
Working towards achieving the sales target job details: - flexible work: 2 days from home and 3 days at the office... 2+ years in sales role... salary to be defined depending on experience and degrees: range between 30,000 mxn - 40,000 mxn before taxes, plus annual bonuses that can exceed 30% of annual......
Actively participate in the workday community contributing expertise, requesting enhancements, sharing ideas, collaborating with other customers, and participating in user groups... enthusiasm for teamwork... ability to work creatively and analytically, prioritizing problem solving... com/en-us/bnb_external/job/mexico/workday-hcm-functional-junior-consultant_jr-000058......
Ability to work creatively and analytically, prioritizing problem solving... understand and analyze business requirements to determine integration solutions across various types of tools and technologies; documentation of requirements, solutions and impacts, alternatives and final decisions... com/en-us/bnb_external/job/mexico/mxico---workday-integration-analyst_jr-000188......
Small groups management - part time - class planning - no experience necessary job types: part-time, commission salary: $1,560... manejo básico de word... 00 per week expected hours: 30 – 45 per week work location: in person requisitos del puesto inglés avanzado......