FINANCE MANAGER
Descripción de la oferta de empleo
The Finance Manager will ensure the smooth and efficient operation of the Finance & Accounting Division, through planning, organizing, directing and controlling Accounting, Finance and Information Technologies Systems policies and procedures.
Key Responsibilities.
· Develop and manage the hotel's annual budget, including revenue projections, expense allocations, and capital expenditure plans.
· Perform ongoing financial analysis and provide insights on key financial metrics, variances, and trends.
· Collaborate with department heads to develop and monitor departmental budgets and cost control measures · Conduct financial forecasting and modeling to support strategic initiatives and identify potential risks or opportunities.
· Prepare accurate and timely financial statements, including income statements, balance sheets, and cash flow statements.
· Ensure compliance with accounting principles, corporate policies, and local regulatory requirements.
· Coordinate internal and external audits, providing necessary documentation and supporting schedules.
· Monitor and maintain proper internal controls to safeguard hotel assets and ensure accurate financial reporting.
· Oversee day-to-day financial operations, including accounts payable, accounts receivable, and payroll functions.
· Supervise the finance team, providing guidance, coaching, and performance evaluations.
· Ensure the accuracy and integrity of financial data through regular reconciliations and audits.
Qualifications · Bachelor's degree in Hospitality, Accounting, or a related field.
· Clear, concise written and verbal communication skills in Spanish and English · Proven experience in financial management, preferably within the hospitality industry.
· Knowledge of local tax laws and regulatory requirements related to finance and accounting.
· Demonstrated ability to effectively interact with people of diverse socioeconomic, cultural, disability, and ethnic backgrounds.
· Must be proficient in general computer knowledge, including Microsoft Word, Excel & PowerPoint.
Detalles de la oferta
- Thompson Playa Del Carmen
- Sin especificar - Sin especificar
- Sin especificar
- 17/10/2024
- 15/01/2025
Experiencia como community manager y estrategia de contenido buena voz para narrar... creadora de contenido / community manager buscamos creadora de contenido para manejar los canales de canal de youtube y de tiktok... su rol aparte de crear contenido va a ser el manejo de 2 canales de redes sociales......
Additional tools: familiarity with wordpress divi builder, analytics, google tag manager and mouseflow is advantageous but not mandatory... your day to day:daily collaboration: engage in daily strategy meetings via zoom with a fellow google ads manager from argentina and a german/australian team leader......
Funciones: - creación de contenido para publicación en redes sociales y apoyo al community manager - generación de parrillas según los temas de tendencia - monitoreo de redes sociales requisitos del puestorequisitos: - lic... ¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro......
Nuestro bilingual community manager establece estrategias para construir y crecer las comunidades digitales de sus cuentas a cargo, ofreciendo un excelente servicio y atención al cliente... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - experiencia de 1 año como community manager (deseable......
Nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de experiencia en el manejo de redes sociales y generación de reportes......
Project manager ¿te gustaría pertenecer a una reconocida agencia de comunicación gráfica en méxico? ¡buscamos project manager! funciones: seguimiento al proceso operativo de la empresa, seguimiento de actividades y plan de trabajo administración de recursos reportes de estatus y comunicación ejecutiva......
Job listing: administrative program & content manager company: ubiquiti, inc... we are currently looking for an administrative program & content manager to help scale our global network of certified trainers and students abroad... content translation coordination: coordinate the translation of training......
Nuestro/a social media manager bilingüe es la persona encargada de liderar y coordinar el equipo de community managers... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - 3 años de experiencia como social media manager (indispensable) - experiencia de 2 años liderando equipos de social media......
Además, ofrecemos la flexibilidad de trabajar de forma presencial o remota (home office), para que puedas adaptar tu trabajo a tus necesidades... ¿te interesa? ¡envíanos tu cv ahora y únete a nuestro equipo de trabajo! requisitos del puesto edad requerida 18-35 años bachillerato o preparatoria en general......
¿te gustaría ser parte de este equipo? nuestro community manager bilingüe jr ayuda a establecer estrategias para incrementar y mejorar la comunicación de la cuenta a cargo, con el objetivo de generar mayor participación a través de las redes sociales... generar reportes mensuales de contenidos......