DEMAND PLANNING MANAGER LATAM
Descripción de la oferta de empleo
Sus productos y servicios están diseñados para beneficiar a las personas y mejorar su calidad de vida.
En Bayer tienes la oportunidad de ser parte de una cultura en la que valoramos la pasión de nuestros colaboradores por innovar y darles el poder de cambiar.
Demand Planning Manager LATAM The Regional Forecast Planning Manager will be accountable for, execution and performance of Forecast Planning for Latin America; will ensure Forecast reliability via strong collaboration with commercial teams at all levels and ensure a minimum of 18 month rolling forecast to guarantee visibility to supply planning teams, strengthening current local & regional S&OP processes in the LatAm region Your Tasks & Responsabilities.
• Execute with excellence the Forecast planning process and activities on given countries within LATAM.
• Ensure operational discipline and process adherence.
• Guarantee at least 18 months rolling forecast on given countries / clusters.
• Improve collaboration & forecast enrichment with multifunctional teams.
• Monthly Consolidation & Financial Reconciliation for Regional Demand Plan.
• Support Local & Regional S&OP processes.
• Anticipate and Eliminate Inventory & Obsolescence Risks via Forecast Management.
• Monthly executive summary on Forecast Planning KPIs.
Who You Are.
• Minimum of 4 years in Supply Chain with at least 2 years in Demand Planning and S&OP • Statistical Forecasting, S&OP management, • Additional skills.
Strong communication & negotiation skills Softwares for Demand Planning / IBP is a plus (Caliper, SAP IBP, JDA, Exceedra, SAP Stat Forecast) o Programming is a plus (development of in-house statistical model Qualification & Competencies.
programs) • Languages.
Advanced English & Spanish is required Bayer offers a wide variety of competitive compensation and benefits programs.
If you meet the requirements of this unique opportunity and you have the “Passion to Innovate” and the "Power to Change", we encourage you to apply now.
Job Postings will remain open for a minimum of ten business days and are subject to immediate closure thereafter without additional notice.
To all recruitment agencies Bayer does not accept unsolicited third-party resumes.
Bayer welcomes applications from all individuals, regardless of race, national origin, gender, age, physical characteristics, social origin, disability, union membership, religion, family status, pregnancy, sexual orientation, gender identity, gender expression or any unlawful criterion under applicable law.
We are committed to treating all applicants fairly and avoiding discrimination.
Bayer Is committed to providing access and reasonable accommodations in its applications process for individuals with disabilities and encourages applicants with disabilities to request any needed accommodations when the recruiter contacts them for the process.
Período de aplicación.
Del 17 al 24 de Diciembre Código de referencia.
División.
Consumer Health Ubicación.
Mexico.
Ciudad de México.
Ciudad de México Área funcional.
Gestión de la cadena de suministro Grado de posición.
VS 1.
Tipo de empleo.
Permanente Tiempo de trabajo.
Indeterminado
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- 17/12/2024
- 17/03/2025
Additional tools: familiarity with wordpress divi builder, analytics, google tag manager and mouseflow is advantageous but not mandatory... your day to day:daily collaboration: engage in daily strategy meetings via zoom with a fellow google ads manager from argentina and a german/australian team leader......
Somos una de las compañías de marketing, publicidad digital y tecnologías de la información más importantes de latam... en abcw creemos que para enfrentar los retos del futuro necesitamos tecnología, creatividad y personas talentosas que aman su trabajo... con nosotros encontrarás ambientes laborales......
Funciones: - creación de contenido para publicación en redes sociales y apoyo al community manager - generación de parrillas según los temas de tendencia - monitoreo de redes sociales requisitos del puestorequisitos: - lic... ¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro......
Nuestro bilingual community manager establece estrategias para construir y crecer las comunidades digitales de sus cuentas a cargo, ofreciendo un excelente servicio y atención al cliente... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - experiencia de 1 año como community manager (deseable......
Nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de experiencia en el manejo de redes sociales y generación de reportes......
Project manager ¿te gustaría pertenecer a una reconocida agencia de comunicación gráfica en méxico? ¡buscamos project manager! funciones: seguimiento al proceso operativo de la empresa, seguimiento de actividades y plan de trabajo administración de recursos reportes de estatus y comunicación ejecutiva......
Job listing: administrative program & content manager company: ubiquiti, inc... we are currently looking for an administrative program & content manager to help scale our global network of certified trainers and students abroad... lead training sessions: conduct remote web sales training and travel to......
Nuestro/a social media manager bilingüe es la persona encargada de liderar y coordinar el equipo de community managers... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - 3 años de experiencia como social media manager (indispensable) - experiencia de 2 años liderando equipos de social media......
Al mes pago complementario: bono de productividad tipo de jornada: turno de 8 horas lugar de trabajo: empleo presencialrequisitos del puestosere mexicano mayor de 32 años de edad saber manejar auto contar con experiencia como projetc manager para eventos ser amable puntual saber lideriar a un......
Ofrecemos: ofrecemos un sueldo competitivo de 4400 pesos quincenales, con un horario de lunes a viernes... oportunidades de crecimiento y desarrollo dentro de la empresa... además, ofrecemos la flexibilidad de trabajar de forma presencial o remota (home office), para que puedas adaptar tu trabajo a tus......