COMMUNICATIONS - PROGRAM MANAGER, AWS LATAM, LATAM AGS ENGAGEMENT
Descripción de la oferta de empleo
Program Manager to define and drive the communication strategy and long term priorities for our Leadership team in Latin America.
As Program Manager, you will bring communications, leadership and sales business knowledge with end to end accountability.
You will own the long-term vision and tenets that drive working backwards strategies.
This Program manager will work closely with LATAM’s LT, PR, AR and Marketing to identify, analyze, and develop strategies to improve internal/external communications from AWS LATAM.
This is a role that requires frequent engagement with AWS leadership.
In your career you must have demonstrated successful executive presence, excellent interpersonal skills, and a proven ability to influence others.
Key job responsibilities You will manage the content strategy for the designated business unit, partnering with cross- functional teams to define key themes, messages, and channels.
Proactively build and manage relationships with key internal stakeholders across a range of businesses and geographies.
Translate nuanced and complex business topics into communications content and strategies that drives engagement with our AWS employees.
BASIC QUALIFICATIONS - Bachelor’s degree in Communications, Marketing, and/or PR.
- 7+ years’ executive or internal communications experience, preferably at a high-growth, technology company.
- Knowledge/Experience managing comms campaigns in digital platforms like LinkedIn.
- Experience managing global stakeholders and unique cultural conditions - Strong leadership skills - An innate desire to learn and be curious.
PREFERRED QUALIFICATIONS - Exceptional verbal and written communication skills in English, Spanish and Portuguese - End-to-end event planning and execution experience, with high level of attention to detail and time management.
- Demonstrated experience developing executive level communications in a variety of formats (e.
., blogs, executive presentations, whitepapers, etc.) - Experience leading communications within a sales or marketing organization - Experience driving cultural change and influencing organizations through communications, from audience and stakeholder analysis through data and success metrics tracking - Experience developing and implementing communication plans - Demonstrated experience building trust and influencing cross-functional teams and senior leaders - Experience creating content.
digital, written, video, or visual communications materials.
Detalles de la oferta
- Amazon
- 05/12/2024
- 05/03/2025
Job listing: administrative program & content manager company: ubiquiti, inc... we are currently looking for an administrative program & content manager to help scale our global network of certified trainers and students abroad... responsibilities: database management: manage and consolidate databases......
Nice-to-have:language skills: native spanish speakers are welcome, as it may benefit team communications and client interactions... additional tools: familiarity with wordpress divi builder, analytics, google tag manager and mouseflow is advantageous but not mandatory... your day to day:daily collaboration:......
Somos una de las compañías de marketing, publicidad digital y tecnologías de la información más importantes de latam... ¡buscamos a nuestro paid media manager!¿quieres generar impacto internacional? nuestro equipo de trabajo está conformado por talentos excepcionales de diferentes países como colombia......
Funciones: - creación de contenido para publicación en redes sociales y apoyo al community manager - generación de parrillas según los temas de tendencia - monitoreo de redes sociales requisitos del puestorequisitos: - lic... ¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro......
Nuestro bilingual community manager establece estrategias para construir y crecer las comunidades digitales de sus cuentas a cargo, ofreciendo un excelente servicio y atención al cliente... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - experiencia de 1 año como community manager (deseable......
Nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de experiencia en el manejo de redes sociales y generación de reportes......
Project manager ¿te gustaría pertenecer a una reconocida agencia de comunicación gráfica en méxico? ¡buscamos project manager! funciones: seguimiento al proceso operativo de la empresa, seguimiento de actividades y plan de trabajo administración de recursos reportes de estatus y comunicación ejecutiva......
Nuestro/a social media manager bilingüe es la persona encargada de liderar y coordinar el equipo de community managers... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - 3 años de experiencia como social media manager (indispensable) - experiencia de 2 años liderando equipos de social media......
Al mes pago complementario: bono de productividad tipo de jornada: turno de 8 horas lugar de trabajo: empleo presencialrequisitos del puestosere mexicano mayor de 32 años de edad saber manejar auto contar con experiencia como projetc manager para eventos ser amable puntual saber lideriar a un......
¡únete a nuestro equipo como community manager! ¿eres creativo, apasionado por las redes sociales y buscas un empleo flexible? descripción del puesto: tus tareas incluirán la elaboración de anuncios para sitios web, el manejo de redes sociales, captura de datos precisa y eficiente, recepción cordial......