BID MANAGER
Descripción de la oferta de empleo
As a next generation digital business with worldwide leading positions in digital, cloud, data, advanced computing and security, it brings deep expertise for all industries in more than 47 countries.
By uniting unique high-end technologies across the full digital continuum with world-class talents, Eviden expands the possibilities of data and technology, now and for generations to come.
A Bid Control Manager’s mission is to anticipate and mitigate contract risks related to customer bids in all phases of the Opportunity lifecycle.
The Bid Control Manager plays a critical role in the organization which requires a high level of coordination and communication with Executives and Experts throughout NAO.
This role communicates and interacts with all business assurance functions to limit contract and delivery weaknesses and promote best practices.
The Bid Control Manager is responsible to ensure the Rainbow Bidding process is properly executed, maintains discipline, relays GBU/SL governance and ensures quality of the content for proper Final Joint Authorizers’ decisions.
The Bid Control Manager will participate in how the process will be applied, taking both business and control requirements into account for each bid within Rainbow Bidding.
A Bid Control Manager will provide management reporting across the GBU and follow up on key action items.
Other responsibilities include conducting training sessions with the Sales community on the Rainbow process.
Major Responsibilities/Activities.
– Scheduling of Rainbow reviews and invitations; ensuring appropriate attendance – Ensuring that the review documents are of quality, perform high-level checks on the business case and interact closely with all business assurance functions – Ensure that authorizers (i.
.
GBU Service Line and Executive management) take decisions with the necessary knowledge – Moderate and capture meeting minutes – Tracking of action items and decisions – Ensure all review participants are trained on the Rainbow process – Management reporting – Ensure each deal is audit compliant Additional Requirements.
– Have demonstrated communication skills to interact at all levels in the internal organization – Outstanding verbal, written and interpersonal communication skills – Project management skills – Escalation management skills – Demonstrated leadership qualities and self-sufficiency – Should have excellent organizational and time management – Must be analytical, self-motivated and team oriented Let’s grow together.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- 13/12/2024
- 13/03/2025
Additional tools: familiarity with wordpress divi builder, analytics, google tag manager and mouseflow is advantageous but not mandatory... your day to day:daily collaboration: engage in daily strategy meetings via zoom with a fellow google ads manager from argentina and a german/australian team leader......
Funciones: - creación de contenido para publicación en redes sociales y apoyo al community manager - generación de parrillas según los temas de tendencia - monitoreo de redes sociales requisitos del puestorequisitos: - lic... ¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro......
Nuestro bilingual community manager establece estrategias para construir y crecer las comunidades digitales de sus cuentas a cargo, ofreciendo un excelente servicio y atención al cliente... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - experiencia de 1 año como community manager (deseable......
Nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de experiencia en el manejo de redes sociales y generación de reportes......
Project manager ¿te gustaría pertenecer a una reconocida agencia de comunicación gráfica en méxico? ¡buscamos project manager! funciones: seguimiento al proceso operativo de la empresa, seguimiento de actividades y plan de trabajo administración de recursos reportes de estatus y comunicación ejecutiva......
Job listing: administrative program & content manager company: ubiquiti, inc... we are currently looking for an administrative program & content manager to help scale our global network of certified trainers and students abroad... lead training sessions: conduct remote web sales training and travel to......
Nuestro/a social media manager bilingüe es la persona encargada de liderar y coordinar el equipo de community managers... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - 3 años de experiencia como social media manager (indispensable) - experiencia de 2 años liderando equipos de social media......
Ofrecemos: ofrecemos un sueldo competitivo de 4400 pesos quincenales, con un horario de lunes a viernes... oportunidades de crecimiento y desarrollo dentro de la empresa... además, ofrecemos la flexibilidad de trabajar de forma presencial o remota (home office), para que puedas adaptar tu trabajo a tus......
En abcw creemos que para enfrentar los retos del futuro necesitamos tecnología, creatividad y personas talentosas que aman su trabajo... con nosotros encontrarás ambientes laborales profesionales, amigables, y sobre todo, enriquecedores que te dejarán grandes aprendizajes... requisitos del puestorequisitos......
En abcw creemos que para enfrentar los retos del futuro necesitamos tecnología, creatividad y personas talentosas que aman su trabajo... con nosotros encontrarás ambientes laborales profesionales, amigables, y sobre todo, enriquecedores que te dejarán grandes aprendizajes... requisitos del puestorequisitos......