ASSISTANT DIRECTOR
Descripción de la oferta de empleo
EXECUTIVE ASSISTANT.
LOCATION.
Playa del Carmen, Quintana Roo.
Requirements.
Degree in Administration, Tourism, Marketing, or related field (completed or incomplete).
Recent experience.
2 to 4 years as an Executive Assistant.
Basic knowledge of Excel.
Experience with Social Media and CRM (desirable).
Knowledge and handling of Apple/Mac devices (desirable).
Responsibilities.
Schedule appointments.
Update Google calendar.
Conduct Zoom meetings and share links.
Attend meetings and take notes.
Review developer contracts.
Manage payments for applications (social media, advertising).
Prepare the meeting room for in-person meetings.
Follow up on sales and clients.
OFFER.
$ netos mensuales.
Prestaciones de ley Training and induction.
Medium/long-term professional and career growth.
SCHEDULE.
Monday to Friday from 9.
am to 6.
pm and Saturday from am to 2.
pm.
Fixed day off on Sunday.
Nivel de educación deseada.
Superior - trunco Nivel de experiencia deseada.
Nivel Medio *
Detalles de la oferta
- RH HUNTING
- 23/08/2024
- 21/11/2024
At genesis, you’ll find an energetic, supportive environment that puts your growth front and center, sparks creativity through collaboration, and celebrates every win, big or small! if you’re ready to make a real impact and take your career to the next level, we’d love to see what you can bring to our......
This is an ideal position for an admin assistant with an interest in development, skills in project management, processes, hospitality, and coordination of events... handle sensitive information and maintain a high level of confidentiality and discretion in all matters... qualifications 2 + years administrative......
¿quieres ser parte de nuestro equipo? nuestra client development assistant será quien brindará apoyo al área de atención de clientes para méxico, usa y colombia... si tienes experiencia en atención al cliente y un nivel intermedio/ avanzado de inglés, esta posición puede ser para ti......
Are you a motivated and organized individual looking to kickstart your career in a professional office environment? we are seeking a dynamic office assistant to join our team, and the best part is - no prior experience is necessary! if you're eager to learn, have a strong attention to detail, and possess......
General marketing assistant actividades a realizar: uso basico de herramientas de mano... prestaciones y beneficios adicionales... trabajo de campo/oficina... conduccion y traslado en vehiculo de la empresa... carta abierta para el desarrollo de todo su potencial creativo y de ideas innovadoras!! te......
Al mismo tiempo es responsable de la administración y desarrollo de la fuerza de ventas... requisitos del puestopromover a los hoteles azul ixtapa y lograr que el turismo llegue a la máxima capacidad y generar ventas máxima para los hoteles... responsable de la implementación y ejecución de las estrategias......
Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shift......
¡te invito a postularte! tu(s) posible(s) líder(es): ricardo torres, director general... al ser nuestro promotor comercial, tendrás mucho contacto con nuestro director y socio fundador de la empresa... nosotros trabajamos en un esquema híbrido que, si bien nos da libertad de espacio, también es una oportunidad......
Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......
Provee asesoría administrativa y financiera al director y gerente de sucursales... responsabilidades operativas direccion general proporciona apoyo al director general en la definición de procesos, y en la administración corporativa de activos, finanzas y recursos humanos... experiencia en ventas negociación......