ASESORIA A CLIENTES TIJUANA BILINGÜE
Descripción de la oferta de empleo
en Sitio Zona Urbana Tijuana.
¤ Nivel intermedio/avanzado de inglés ¤Desde secundaria ¤ Con o sin Experiencia en callcenter ¤ Sin límite de edad Answer questions, clarifications and information of services from clients, Documenting caller information, Provide excellent customer service always focusing on a first call resolution.
Turno de LUNES A VIERNES o LUNES A SÁBADOS (hora de comida incluida) disponibles a tu elección / 2 descansos por semana.
Mon, tues, wedn 6am to 4pm and thur, frid 6am to 3pm Mon-Thur.
6am to 4pm & Fri 6am to 2 pm Mon-Thur.
7am to 7pm & Fri 7am to 3 pm Mon-Fri 8.
am a 6.
pm, Sat 7.
am a 3.
pm, Thue y Sun off Sueldo *$ mensual o superior* (Pagos semanales) Bono de termino de capacitación de $mxn Pagos por nómina Benefits.
· Weekly Pay & Productivity Bonus · Paid Training (Including Bonus) · Excellent location accessible to all public transportation · Legally-mandated Benefits · Vacation and Vacation Premiums · Savings Fund & Voluntary Savings Plan · Health Services Institution (IMSS) · Federal Housing Credit Program INFONAVIT/FONACOT · Rewards and Recognition Program · Road to growth (Great opportunities to growth in the company) · Employee Discounts for tuition with local universities · Employee Discounts with participating local businesses INTERESADOS POSTULARSE POR ESTE MEDIO O WHATS Cincuenta y cinco, setenta y cuatro, catorce, noventa, ochenta y nueve, con la palabra \"TIJUANA\" Nivel de educación deseada.
Básica Nivel de experiencia deseada.
Practicantes *
Detalles de la oferta
- Tres R
- 27/06/2024
- 25/09/2024
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