ADMINISTRATIVE ASSISTANT BILINGUAL
Descripción de la oferta de empleo
We are currently seeking talented professionals to join our administrative team. This role requires exceptional research and resource management skills as well as expertise in Microsoft Office programs, especially Excel including reports, formulas, etc.. We value strong negotiation skills, effective communication, and exceptional dedication to ensuring optimal office operations.
Skills and Qualifications
Bachelors degree in Administration, International Business, Marketing, or a related field.
Excellent written and verbal communication skills.
Strong organizational abilities.
Time management skills.
Attention to detail.
Problemsolving skills.
Ability to work independently.
Professional appearance and proactive attitude.
Outgoing and enthusiastic attitude.
Communicative and fluent knowledge of English. Must have.
Benefits
Direct employment contract.
Legal benefits.
Immediate IMSS coverage.
Dynamic work environment with opportunities for professional growth.
Positive and supportive workplace culture.
Stable employment.
About the Role
In our administrative department, we are looking for outgoing individuals who are eager to collaborate across various departments and assist in organizing internal events. We value individuals who are open to learning, actively participate in diverse business activities, and approach their work with cheerfulness and patience. The role requires a sense of urgency and the ability to work effectively in a fastpaced environment.
Work hours are 730 am to 430 pm, Monday through Friday, at the Guadalajara, Jalisco office.
We encourage you to join our team and contribute to our ongoing advancement in technology and industry. We look forward to receiving your application
Bolsa de trabajo México ofrecemos puesto de Administrative Assistant para el sector de Administracion Oficina en la empresa Alegro Industries de Guadalajara. Salario acorde a tu experiencia y al salario medio del sector. Actualiza ahora tu currículum vitae y postúlate a este empleo. Tipo de empleo Tiempo Completo.
Detalles de la oferta
- Alegro Industries
- 12000$ - 12000$
- 27/12/2024
- 27/03/2025
¿quieres ser parte de nuestro equipo? nuestra client development assistant será quien brindará apoyo al área de atención de clientes para méxico, usa y colombia... ¿qué beneficios ofrecemos? colaboración internacional con méxico 100% home office crecimiento profesional remuneración competitiva de lunes......
Job listing: administrative program & content manager company: ubiquiti, inc... we are currently looking for an administrative program & content manager to help scale our global network of certified trainers and students abroad... detail-oriented: consistently proofreads grammar, spelling, etc......
Are you a motivated and organized individual looking to kickstart your career in a professional office environment? we are seeking a dynamic office assistant to join our team, and the best part is - no prior experience is necessary! if you're eager to learn, have a strong attention to detail, and possess......
General marketing assistant actividades a realizar: uso basico de herramientas de mano... con gusto por la innovacion y experimentación continua,para la presentación de propuestas disruptivas y locas!!! ofrecemos: sueldo base neto con atractivo esquema de bonos... carta abierta para el desarrollo de......
Nuestro bilingual community manager establece estrategias para construir y crecer las comunidades digitales de sus cuentas a cargo, ofreciendo un excelente servicio y atención al cliente... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - experiencia de 1 año como community manager (deseable......
Requisitos del puesto requisitos: bachillerato o licenciatura ingles intermedio / avanzado experiencia en atención a clientes 6 meses (deseable) otros datos del puesto ¡postúlate o comunicate al 8711434716 e inicia tu proceso con nosotros!... importante empresa solicita para contact center agente bilingüe......
Requisitos del puesto requisitos: bachillerato o licenciatura ingles intermedio / avanzado experiencia en atención a clientes 6 meses (deseable) otros datos del puesto ¡postúlate o comunicate al 8711434716 e inicia tu proceso con nosotros!... importante empresa solicita para contact center agente bilingüe......
Te invitamos a formar parte de su equipo bilingüe para una empresa de call center de eu ganando hasta $21,000... prestaciones de ley + seguro de vida... excelente ambiente de trabajo... requieres: 18 años en adelante inglés avanzado conversacional preparatoria terminada 1 año de experiencia en call......
Site: wor miguel hidalgo y costilla 330, centro, 64000 monterrey, n... seguro de gastos médicos menores y en caso de tener esposa y/o hijos, también podrás agregarlos a este seguro si así lo deseas... el horario se asigna fijamente una vez terminando entrenamiento)... (incluyen servicios de consulta......
Site: wor miguel hidalgo y costilla 330, centro, 64000 monterrey, n... seguro de gastos médicos menores y en caso de tener esposa y/o hijos, también podrás agregarlos a este seguro si así lo deseas... el horario se asigna fijamente una vez terminando entrenamiento)... (incluyen servicios de consulta......