WORK FROM HOME HR BUSINESS PARTNER / USA / REF. 1016
Descripción de la oferta de empleo
Our diverse 4,000+ team, composed of the world's Top 1% of tech talent, works remotely on roles that drive significant impact worldwide.
When you apply for this position, you're taking the first step in a process that goes beyond the ordinary. We aim to align your passions and skills with our vacancies, setting you on a path to exceptional career development and success.
HR Business Partner / USA at BairesDev
We are looking for an HR Business Partner to join our Human Resources team. We are looking for proactive, dynamic team players with strong organizational skills who are comfortable handling multiple tasks while paying close attention to detail. It is a fantastic opportunity for professionals looking to advance their careers in one of the fastest-growing companies in the industry!
What You Will Do:
- Concentrate on proactive retention, data analysis, and strategy implementation with the goal of lowering turnover.
- Collaborate closely with management and employees to improve workplace relationships, culture, and working conditions in order to boost productivity and retention.
- Propose and implement improvements to various HR processes to ensure a best-in-class experience for all employees.
- Hold regular meetings with the respective business units and management, providing guidance on HR issues.
- Analyze trends and metrics related to the level of rotation in order to develop solutions, programs, and policies to increase retention.
- Stay updated on the legal requirements related to the daily management of employees, giving priority to the reduction of legal risks and guaranteeing regulatory compliance.
- Provide guidance and assistance in interpreting HR policies.
- Solve complex problems of various kinds related to employees.
- Assist international employees with expatriation assignments and HR-related matters.
Here’s what we are looking for:
- +5 years experience working as an HR generalist or HRBP analyst in the US.
- Knowledge of labor law in the United States, compensation, performance management, and executive and leadership coaching.
- Excellent Spanish level.
- Previous experience in the IT industry (Desirable).
- A completed degree or advanced studies in human resources, business administration, or a related field is required.
How we do make your work (and your life) easier:
- 100% remote work (from anywhere).
- Excellent compensation in USD or your local currency if preferred
- Hardware and software setup for you to work from home.
- Flexible hours: create your own schedule.
- Paid parental leaves, vacations, and national holidays.
- Innovative and multicultural work environment: collaborate and learn from the global Top 1% of talent.
- Supportive environment with mentorship, promotions, skill development, and diverse growth opportunities.
Apply now and become part of a global team where your unique talents can truly thrive!
Detalles de la oferta
- BairesDev LLC
- En todo México
- Sin especificar - Sin especificar
- Sin especificar
- 19/11/2024
- 17/02/2025
¿te gustaría ser parte del equipo?nuestra business development executive es la encargada de la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... seguimiento de leads- alcance de metas y objetivos de venta ¿qué beneficios ofrecemos?-......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestra business development trainee, apoya a la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... funciones: - venta de servicios para colombia, méxico y usa (en inglés y español) - revisión de propuesta......
Nuestra business development executive es la encargada de la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... funciones: venta de servicios para colombia, méxico y usa (en inglés y español) revisión de propuesta, prospección y seguimiento......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestra business development executive es la encargada de la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... ¿qué beneficios ofrecemos? - colaboración internacional con méxico - 100% home office......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestra business development trainee, apoya a la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... ¿qué beneficios ofrecemos? - colaboración internacional con méxico - 100% home office - plan de carrera......
Si buscas experiencia, aquí puedes acercarte a clientes en méxico, colombia y usa... requisitos del puesto - egresada en comunicación social, marketing o afín - experiencia de 1 año en atención al cliente - inglés avanzado (indispensable) - conocimiento en marketing digital y/o tecnología (deseable)otros......
Realizar venta de servicios de logistica, bodega ( usa ) y agencia aduanal... requisitos del puesto experiencia mínima de 1 año en puesto similar ( venta de logística, bodega ( usa ), agencia aduanal... seguimiento a las necesidades de los clientes visitados cotizar y realizar presupuestos de servicios......
Capturista sin experiencia en modalidad home office - capacitación desde el primer día actividades: depuración de base de datos captura de datos de nuestros clientes manejo de bases de datos organización de información verificación de la información requisitos del puesto requisitos: bachillerato en......
Realizar venta de servicios de logistica, bodega ( usa ) y agencia aduanal... requisitos del puesto experiencia mínima de 1 año en puesto similar ( venta de logística, bodega ( usa ), agencia aduanal... seguimiento a las necesidades de los clientes visitados cotizar y realizar presupuestos de servicios......
Realizar venta de servicios de logistica, bodega ( usa ) y agencia aduanal... requisitos del puesto experiencia mínima de 1 año en puesto similar ( venta de logística, bodega ( usa ), agencia aduanal... seguimiento a las necesidades de los clientes visitados cotizar y realizar presupuestos de servicios......