WORK FROM HOME EXECUTIVE ASSISTANT (CDMX) / REF. 0081
Descripción de la oferta de empleo
Our diverse 4,000+ team, composed of the world's Top 1% of tech talent, works remotely on roles that drive significant impact worldwide.
When you apply for this position, you're taking the first step in a process that goes beyond the ordinary. We aim to align your passions and skills with our vacancies, setting you on a path to exceptional career development and success.
Executive Assistant (CDMX) at BairesDev
We are looking for an Executive Assistant to support different Managers at BairesDev. The ideal candidate will be self-motivated, flexible, resourceful, and with significant initiative. He/she should be able to juggle multiple tasks, with great attention to detail. This is an excellent opportunity for those professionals looking to develop in one of the fastest-growing companies in the industry!
What You Will Do:
- Provide general support for Top Management in Mexico, the US, Argentina, and Spain, assisting both in labor and personal matters.
- Manage and coordinate personal trips.
- Support with immigration documentation and international relocation.
- Research and analyze suppliers in different parts of the world.
- Facilitate decision-making.
- Coordinate agenda and plan events.
- Budgets, purchases, and refunds.
- Household administration and home organization projects.
- Digital organizing.
- Coordinate and schedule appointments.
- Expense reports.
Here’s what we are looking for:
- Previous experience in similar positions, including assisting leaders and/or C-level executives.
- Availability to work after hours in cases of emergency.
- Availability to travel (and sometimes with short notice).
- CDMX resident and expert - someone who knows the city well.
- Discretion and absolute reserve in the face of confidential or private matters.
Desirable:
- Travel planning experience.
- Advanced Microsoft Office.
- Experience with translation (both written and simultaneous).
How we do make your work (and your life) easier:
- 100% remote work (from anywhere).
- Excellent compensation in USD or your local currency if preferred
- Hardware and software setup for you to work from home.
- Flexible hours: create your own schedule.
- Paid parental leaves, vacations, and national holidays.
- Innovative and multicultural work environment: collaborate and learn from the global Top 1% of talent.
- Supportive environment with mentorship, promotions, skill development, and diverse growth opportunities.
Apply now and become part of a global team where your unique talents can truly thrive!
Detalles de la oferta
- BairesDev LLC
- Sin especificar
- 19/11/2024
- 17/02/2025
Capturista sin experiencia en modalidad home office - capacitación desde el primer día actividades: depuración de base de datos captura de datos de nuestros clientes manejo de bases de datos organización de información verificación de la información requisitos del puesto requisitos: bachillerato en......
¿quieres ser parte de nuestro equipo? nuestra client development assistant será quien brindará apoyo al área de atención de clientes para méxico, usa y colombia... ¿qué beneficios ofrecemos? colaboración internacional con méxico 100% home office crecimiento profesional remuneración competitiva de lunes......
¿te gustaría ser parte del equipo?nuestra business development executive es la encargada de la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... seguimiento de leads- alcance de metas y objetivos de venta ¿qué beneficios ofrecemos?-......
Excelente ambiente laboral... manejo básiceneficios: salario competitivo $9609 pesos/mensuales/brutos... interesados comunicarse vía mensaje whatsapp con fernanda al [56] [23] [19] [75] [24]... crecimiento laboral... nda al [56] [23] [19] [75] [24]... modalidades: (home office), (mixta), (presencial)......
¿te gustaría ser parte de nuestro equipo? nuestra client development executive es responsable de la atención de clientes pequeños, de forma tal que pueda desarrollar su capacidad comercial y su conocimiento en marketing digital... funciones:- atención a clientes de colombia, usa y méxico para el seguimiento......
Nuestra client development executive se encarga de la atención y de gestionar a nuestros clientes, garantizando la satisfacción y buscando continuamente formas de agregar valor a sus operaciones... requisitos del puesto - egresada en comunicación social, marketing o afín - experiencia de 1 año en atención......
Nuestra business development executive es la encargada de la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... seguimiento de leads alcance de metas y objetivos de venta requisitos del puesto egresada en comunicación, marketing o a......
Excelente ambiente laboral... manejo básico de word, excel... ¿buscas un empleo de medio tiempo que no interfiera con tus estudios o actividades? sabemos que muchas veces los trabajos están diseñados para cubrir un periodo laboral bastante extenso y extenuante, por eso es que hemos diseñado un método......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestra business development executive es la encargada de la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... ¿qué beneficios ofrecemos? - colaboración internacional con méxico - 100% home office......
Zona de trabajo: cdmx (alcaldías benito juárez, miguel hidalgo, coyoacán, cuauhtémoc e iztacalco y santa fe) estado de méxico: satélite, huixquilucan y naucalpan requisitos: - completa disponibilidad de horario y dispuesto a rolar turnos - vivir cerca de alguna de las zonas de trabajo o sin problema......