SOCIAL MEDIA COMMUNITY COORDINATOR
Descripción de la oferta de empleo
Position.
Social Media Community Coordinator Farmasi is Looking Social Community Coordinator with strong writing skills and understanding of the social media landscape to embody the brand's voice across various social channels.
This position involves overseeing daily interactions with our social community, promptly addressing comments and inquiries, while also managing our social community ensuring that it is a positive and creative space across TikTok, Instagram, Facebook and emerging platforms.
As the Social Community Coordinator, your insights will be vital for driving engagement and growing our social community.
English.
Advanced (ESSENTIAL) Qualifications · The ideal candidate should be a beauty/wellness lover with a customer service mindset, with strong writing skills and a passion for the internet · 2-3 years of experience in a similar role required.
· Must be bilingual (English & Spanish) · Good understanding of the social media landscape to drive engagement on social media · Excellent written and verbal communication skills for creating compelling copy, engaging captions and responding to comments/messages · Strong project management skills, with attention to detail · Appetite for working in a fast-paced, diverse, and entrepreneurial environment · Fast learner and curious to problem solve and help build solutions to better our online presence · Expected to be in office five days per week · Nice to have.
Proficiency with light video and photo editing using CapCut a plus And an overall curiosity for digital marketing ?Responsibilities · This position involves overseeing daily interactions with our global social community, promptly addressing comments and inquiries, while also managing our FARMASI social community ensuring that it is a positive and creative space across TikTok, Instagram, Facebook and emerging platforms · As the Social Community Coordinator, your insights will be vital for driving engagement and growing our social community · Conduct daily social listening and community management by responding to all inbound social inquiries and comments daily across all platforms fostering a positive and creative space for our community · Engaging with user generated content (not just inbounds) and responding to stories, posts and comments in our brand voice · Ensure daily posting in-feed and on stories across all channels and brand pages as needed · Support ongoing initiatives to gather community feedback, identify giveaway winners, and look for “surprise and delight” opportunities to give back to our superfan community · Support the Global Director of Social Media and Social Leads in each market with community coordination, driving synergy and alignment across all markets · Stay up to date with new and emerging trends to help keep FARMASI social media presence consistently relevant · Assist with ad hoc marketing projects including photoshoots, brand events… etc as needed Join Us! At Farmasi, we value creativity, innovation, and a commitment to excellence.
If you're looking to grow your career in digital design and make an impact in a global beauty and wellness brand, we'd love to hear from you!
Detalles de la oferta
- Farmasi
- Sin especificar
- 2000030000$ - 2000030000$
- 22/11/2024
- 20/02/2025
Nuestro/a social media manager bilingüe es la persona encargada de liderar y coordinar el equipo de community managers... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - 3 años de experiencia como social media manager (indispensable) - experiencia de 2 años liderando equipos de social media......
Interés en la psicología social y la responsabilidad social corporativa... tu trabajo consistirá en apoyar proyectos relacionados con la psicología social y la responsabilidad social corporativa... requisitos del puestorequisitos: estudiante o graduado en psicología social o carreras afines......
Funciones: - creación de contenido para publicación en redes sociales y apoyo al community manager - generación de parrillas según los temas de tendencia - monitoreo de redes sociales requisitos del puestorequisitos: - lic... ¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro......
Nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de experiencia en el manejo de redes sociales y generación de reportes......
¡buscamos a nuestro paid media manager!¿quieres generar impacto internacional? nuestro equipo de trabajo está conformado por talentos excepcionales de diferentes países como colombia, argentina, méxico y estados unidos... amplia capacidad de operación y gestión de plataformas, orientado a resultados•......
¡buscamos a nuestro paid media manager!¿quieres generar impacto internacional? nuestro equipo de trabajo está conformado por talentos excepcionales de diferentes países como colombia, argentina, méxico y estados unidos... amplia capacidad de operación y gestión de plataformas, orientado a resultados•......
¡buscamos a nuestro paid media manager!¿quieres generar impacto internacional? nuestro equipo de trabajo está conformado por talentos excepcionales de diferentes países como colombia, argentina, méxico y estados unidos... amplia capacidad de operación y gestión de plataformas, orientado a resultados•......
¿te gustaría ser parte de este equipo? nuestra customer development coordinator es la encargada de la atención y retención de clientes para méxico, colombia y usa... requisitos del puesto- egresada en comunicación social, administración, marketing o afín- experiencia en atención al cliente de al menos......
Nuestro bilingual community manager establece estrategias para construir y crecer las comunidades digitales de sus cuentas a cargo, ofreciendo un excelente servicio y atención al cliente... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - experiencia de 1 año como community manager (deseable......
) · generación de artículos para diversos sitios web · planificación de calendarios de contenidos del social media · gestión de redes sociales (facebook, instagram, tiktok, linkedin, twitter, youtube, etc... ) · atención a los usuarios a través de los canales sociales asignados · monitoreo de competencia......