Ver oferta completa

SALES ADMIN EXECUTIVE

Ciudad de México - Estado

Descripción de la oferta de empleo

Tus Obligaciones Role Purpose.
This position will be responsible of the rebates settlements process and provide info for customer payments (sales deductions) by being a link between Credit and Collections, Sales and Controlling always keeping in mind the compliance attributes the company requires.
Main Accountabilities.
Analyses of all customers fixed and variable conditions as primary activity.
to ensure all supporting documentation is in place and according to Audit requirements for settlements.
Aligned with customer service and settlements calendar.
Issue credit notes according to customers’ requirements such as invoice references and number of deductions.
Upload of invoices/credit notes to the portals which are in process of being clarified or for payment process.
Responsible of price differences analysis for all customers – all supporting documentation and definition if the deduction proceeds or if it can be on claim.
Review and analysis of information from the customers’ portals regarding deductions – details of deductions for specific channels.
Review and resolve customer audits.
Follow up open items with credit and collection to deliver credit notes on time to the customers.
Su Perfil Knowledge, skills and Experience.
Bachelor's Degree 2-3 years of experience in Finance / Controlling / Accounting or Credit and Collections.
Excel (advance) for large data base.
Proactive and teamwork.
High follow-up and time management skills English Intermediate
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Beiersdorf México SA
Municipio
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 10/06/2024
Fecha de expiración
  • 08/09/2024
Executive Assistant to the Chairman
Querencia Los Cabos

As the chairman’s executive assistant, you will provide high level support and coordination with our executive office teams... this is an ideal position for an admin assistant with an interest in development, skills in project management, processes, hospitality, and coordination of events......

Inbound Sales Representative 16k + unlimited commissions
Afni

Elevate your sales career and unlock limitless opportunities as an inbound sales representative at afni! betterbeginshere at #afni earn a competitive base salary of $16,000 mxn per month for 45 hours weekly (pay per hour)work just 5 days a week with 2 days off to rechargeuncapped commissions - sky's......

Business Executive Trainee
ABCW Global

¿te gustaría ser parte de nuestro equipo?nuestra business executive trainee brinda apoyo en los procesos de venta de nuestros servicios de recursos humanos... funciones- apoyar en procesos de ventas de nuestros servicios para el alcance de objetivosrequisitos del puestorequisitos- recién egresada en......

Customer Development Executive.
ABCW Global

¿te gustaría ser parte de este equipo? nuestra customer development executive es la encargada de la atención y retención de clientes para méxico, colombia y usa... de lunes a viernes de 9:00h a 19:00h (hora méxico) requisitos del puestorequisitos: - egresada en comunicación social, administración, marketing......

Business Executive
ABCW Global

¿te gustaría ser parte del equipo?nuestra business development executive es la encargada de la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... seguimiento de leads- alcance de metas y objetivos de venta ¿qué beneficios ofrecemos?-......

Sales and Project Engineer Jr
S-MEX, S.A. DE C.V.

Maximum age 30 years old requisitos del puesto advanced ms office skills strong communication, interpersonal, customer service, and sales skills... essential: graduated industrial engineer or related... project management and supervision... the position requires constant communication with clients abroad......

Client Development Executive
ABCW Global

¿te gustaría ser parte de nuestro equipo? nuestra client development executive es responsable de la atención de clientes pequeños, de forma tal que pueda desarrollar su capacidad comercial y su conocimiento en marketing digital... funciones:- atención a clientes de colombia, usa y méxico para el seguimiento......

Business Development Executive
ABCW Global

Nuestra client development executive se encarga de la atención y de gestionar a nuestros clientes, garantizando la satisfacción y buscando continuamente formas de agregar valor a sus operaciones... requisitos del puesto - egresada en comunicación social, marketing o afín - experiencia de 1 año en atención......

Business Development Executive
ABCW Global

Nuestra business development executive es la encargada de la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... funciones: venta de servicios para colombia, méxico y usa (en inglés y español) revisión de propuesta, prospección y seguimiento......

Business Development Executive
ABCW Global

¿te gustaría ser parte del equipo? nuestra business development executive es la encargada de la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... ¿qué beneficios ofrecemos? - colaboración internacional con méxico - 100% home office......