PAID MEDIA SPECIALIST
Descripción de la oferta de empleo
Paid Media Campaign Specialist
Are you passionate about the chance to bring your experience to a world-class company that is market-leading for both content and technology? If yes, we are looking for you!
Join our team! Reuters Plus is a branded content and marketing studio, combining the authority of the world’s biggest newsroom with the craft of a creative agency. We create custom content that builds meaningful connections and showcases our clients' expertise.We are seeking an Audience Development Specialist to promote sponsored content across digital channels. You will use your digital marketing skills to create and deliver paid media plans, ensuring we reach the right audience through the right channels. You’ll work on a variety of campaigns promoting written content, live broadcasts, videos, and podcasts.
About the RoleIn this opportunity as an Audience Development Specialist, you will:Manage day-to-day operations to deliver paid marketing campaigns on target.
Collaborate with internal teams and external vendors on campaign proposals, planning, deployment, and delivery of paid media campaigns.
Optimize audience segmentation and targeting throughout campaigns.
Report on campaign performance, provide recommendations and compile a post-campaign analysis.
Guide internal teams on paid media strategies, promotional tactics and best practices.
Maintain social media calendar and ensure organic posting is on track.
Work closely with the Audience Development Manager to conduct and analyze test plans.
About You
You’re a fit for the role if your background includes:
Fluent in English (written and spoken).
2-3 years of experience managing paid media campaigns.
Hands-on experience with LinkedIn, Meta, Instagram, X, YouTube, and content syndication advertising platforms.
Strong understanding of social media bidding tactics and best practices.
Experience with audience segmentation and targeting.
Proficiency in ad manager platforms, Google Analytics (GA4), and Excel.
Ability to work with cross-functional teams across different time zones.
Strong organizational, analytical, and problem-solving skills.
Preferred Qualifications:Experience with content marketing promotional tactics.
Digital media agency experience.
Experience with Google Ads Suite and best practices.
Experience working in a hybrid setup with multi-regional teams.
Work Setup: This is a remote/hybrid role, working with teams in the US, UK, and APAC regions. Expected working hours for Poland are 9-5pm GMT/BST and for Mexico are 9-5pm EST.
Detalles de la oferta
- Thomson Reuters
- En todo México
- Sin especificar - Sin especificar
- Sin especificar
- 30000$ - 40000$
- 22/10/2024
- 20/01/2025
¡buscamos a nuestro paid media manager!¿quieres generar impacto internacional? nuestro equipo de trabajo está conformado por talentos excepcionales de diferentes países como colombia, argentina, méxico y estados unidos... amplia capacidad de operación y gestión de plataformas, orientado a resultados•......
¡buscamos a nuestro paid media manager!¿quieres generar impacto internacional? nuestro equipo de trabajo está conformado por talentos excepcionales de diferentes países como colombia, argentina, méxico y estados unidos... amplia capacidad de operación y gestión de plataformas, orientado a resultados•......
¡buscamos a nuestro paid media manager!¿quieres generar impacto internacional? nuestro equipo de trabajo está conformado por talentos excepcionales de diferentes países como colombia, argentina, méxico y estados unidos... amplia capacidad de operación y gestión de plataformas, orientado a resultados•......
¿te gustaría ser parte de este equipo? nuestro paid media trainee se encargará de ser el apoyo en el desarrollo de campañas para google, facebook y otras plataformas digitales... requisitos del puestorequisitos:- recién egresado en mercadotecnia o afín- experiencia de 6 meses en google ads y facebook......
¿te gustaría ser parte de este equipo? el paid media analyst programa y optimiza campañas digitales de sus cuentas a cargo, alcanzando los objetivos de cada proyecto... requisitos del puestorequisitos:- experiencia en campañas para google ads y facebook ads (indispensable)... otras son deseables......
¿te gustaría ser parte de este equipo? nuestro paid media trainee se encargará de ser el apoyo en el desarrollo de campañas para google, facebook y otras plataformas digitales... requisitos del puestorequisitos:- recién egresado en mercadotecnia o afín- experiencia de 6 meses en google ads y facebook......
¿te gustaría ser parte de este equipo? nuestro paid media trainee se encargará de ser el apoyo en el desarrollo de campañas para google, facebook y otras plataformas digitales... funciones:- participar en campañas digitales para distintas plataformas, realizar reportes y monitorear presupuestos requisitos......
¿te gustaría ser parte de este equipo? nuestro paid media trainee se encargará de ser el apoyo en el desarrollo de campañas para google, facebook y otras plataformas digitales... de lunes a viernes de 9:00h a 19:00h (hora méxico) requisitos del puestorequisitos:- recién egresado en mercadotecnia o afín-......
¿te gustaría ser parte de nuestro equipo? nuestro paid media manager optimiza campañas digitales de sus cuentas a cargo, alcanzando los objetivos de cada proyecto... trabajo 100% home office... funciones - revisión y optimización de campañas digitales en todos los medios, orientado a resultados y cumplimientos......
Nuestro paid media manager optimiza campañas digitales de sus cuentas a cargo, alcanzando los objetivos de cada proyecto... enlace con área administrativa y comercial para la atención de nuevos proyectos y nuevos clientes... trabajo 100% home office... oportunidad de crecimiento... otros datos del puestofunciones......