MO BUSINESS CONTROLLER JOB DETAILS | TETRA PAK
Descripción de la oferta de empleo
By doing so we touch millions of people's lives every day.
And we need people like you to make it happen.
We empower you to reach your potential with opportunities to make an impact to be proud of – for food, people and the planet.
Job Summary As Market Operations (MO) Business Controller at Tetra Pak, you will use your finance and analytical skills to support business partners within Services function that cover every aspect of our customers' food production, from daily routines to business insights.
You will follow-up on execution of projects, sales, reporting of financial results and perform related analysis.
You will work primarily for Mexican Market.
The position is based in Polanco, Mexico City, reporting to the Finance Director Mexico.
Tetra Pak is not sponsoring work visas or relocation for this position.
What you will do As Market Operations Business Controller you will.
Be responsible for the compilation of data, analysis & structure of the information used by the service sales team and finance director Interpret financial information on costs, prices, expenses, and revenues and make recommendations to service director.
Perform variance analysis (Sales, cost, margin) at a detailed level (e.
., Category, Product, Customer, etc.) and drive or recommend corrective actions where needed.
Perform Business case follow up (actual vs.
initial assumptions, benefit realization) on investments and other business cases.
Support the quarterly forecasting process and annual financial budget Support the development of new tools/procedures and ensure implementation for own area.
Conduct and document complex financial analysis projects.
Ad hoc projects (e.
.
Price Harmonization, Price Simulations, etc.) Support internal/external audits Ensure policies, procedures and guidelines related to own scope are followed and report non-compliant issues to finance director.
We believe you have 8 to 10 years of Business Control experience, accounting, financial reporting, process knowledge and product knowledge.
Expertise in Stakeholder management.
Advanced English proficiency University degree in Accounting or Finance and desirable MA, MBA or equivalent Excellent customer focus and interpersonal skills Excellent communication and presentation skills Advanced knowledge of SAP
Detalles de la oferta
- Tetra Pak
- En todo México
- Sin especificar - Sin especificar
- 08/11/2024
- 06/02/2025
A 4 años de experiencia mínimo como project controller nivel avanzado de inglés (excelente habilidad de comunicación oral y escrita)... excelente conocimiento de ifrs, us gaap y sap fico análisis de variaciones, business plan, forecast conocimiento práctico de contabilidad de proyectos y estados de......
Requisitos del puestoconocimiento y/experiencia dando soporte, mantenimiento o desarrollo dentro de sap business one... trabajo en sitio (interlomas, huixquilucan) funciones: se necesita un consultor para soporte sap business one, estará encargado de enrutar soporte a los consultores, atender temas funcionales......
¿te gustaría ser parte del equipo?nuestra business development executive es la encargada de la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... seguimiento de leads- alcance de metas y objetivos de venta ¿qué beneficios ofrecemos?-......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestra business development trainee, apoya a la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... funciones: - venta de servicios para colombia, méxico y usa (en inglés y español) - revisión de propuesta......
Nuestra business development executive es la encargada de la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... funciones: venta de servicios para colombia, méxico y usa (en inglés y español) revisión de propuesta, prospección y seguimiento......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestra business development executive es la encargada de la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... ¿qué beneficios ofrecemos? - colaboración internacional con méxico - 100% home office......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestra business development trainee, apoya a la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... seguimiento de leads - alcance de metas y objetivos de venta - apoya con la atención de leads horario......
Requisitos del puesto - egresada en comunicación social, marketing o afín - experiencia de 1 año en atención al cliente - inglés avanzado (indispensable) - conocimiento en marketing digital y/o tecnología (deseable)otros datos del puestofunciones: - atención a clientes de colombia, usa y méxico para......
Key responsibilities: ability to take technical/functional leadership in one specific product or area of business processes... please check review the below requirement and reply me back with your updated resume, contact details at the earliest and feel free to call/mail me at *****@***** and call:......
International business environment... provide subject matter expertise regarding key business process decisions related to industry and/or functional areas... demonstrate the configurations through the iterative development of prototypes to gain customer acceptance of the business processes......