M DEPUTY DIRECTOR - BUSINESS SERVICES
Descripción de la oferta de empleo
It is entrusted with fostering improved quantity, quality, and dependability of production systems and basic cereals such as maize, wheat, triticale, sorghum, millets, and associated crops through applied agricultural science, particularly in the Global South, through building strong partnerships.
This combination enhances the livelihood trajectories and resilience of millions of resource-poor farmers, while working towards a more productive, inclusive, and resilient agrifood system within planetary boundaries.
CIMMYT is a core CGIAR Research Center, a global research partnership for a food-secure future, dedicated to reducing poverty, enhancing food and nutrition security, and improving natural resources.
CIMMYT is seeking a proactive, independent, with problem solving skills and customer service-oriented professional for the position of Deputy Director – Business Services to work on the Business Services Department of CIMMYT The positions will be based at CIMMYT headquarters in Texcoco, near Mexico City, (45 minutes from Mexico City).
Specific duties.
Under the authority of the Director, provide operational leadership, guidance, and support to the managers of Procurement, Fleet Management, Facilities, Warehouse, and Travel units.
Assume direct leadership in areas of responsibility, ensuring continuity of service delivery and decision-making.
Ensure the execution of annual work plans, service level agreements, KPIs, and milestones for each unit, aligning them with the department's strategic goals.
Lead initiatives to improve the efficiency and effectiveness of the delivery service methods and procedures across all units.
Assist the Director in managing the Business Services budget, ensuring optimal resource allocation and financial stewardship.
Collaborate in strengthening interdepartmental and international workflows and processes, ensuring consistent planning and costing approaches across corporate services.
Collaboratively review current operations and processes to identify opportunities for improvement, continuously monitoring the effectiveness of proposed actions and suggesting changes or innovations.
Foster a collaborative working environment encouraging innovation, professional growth, and cross-functional teamwork.
Lead the development and execution of specific strategic initiatives delegated by the Director.
Guide and monitor the development, implementation, and integration of policies and procedures across all support disciplines, ensuring compliance and consistency.
Work closely with unit managers to align policies with operational goals and strategic objectives.
Assist in continuously planning, monitoring, and evaluating service delivery strategies to enhance the department's impact.
Manage stakeholder expectations by maintaining clear and consistent communication.
Coordinate closely with corporate service functions, including Finance, Human Resources, Legal, and Communications, to align business services with organizational objectives.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En todo México
- Sin especificar - Sin especificar
- 26/12/2024
- 26/03/2025
Requisitos del puestoconocimiento y/experiencia dando soporte, mantenimiento o desarrollo dentro de sap business one... trabajo en sitio (interlomas, huixquilucan) funciones: se necesita un consultor para soporte sap business one, estará encargado de enrutar soporte a los consultores, atender temas funcionales......
¿te gustaría ser parte del equipo?nuestra business development executive es la encargada de la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... requisitos del puesto- egresada en comunicación, marketing, administración o a fin- inglés......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestra business development trainee, apoya a la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... funciones: - venta de servicios para colombia, méxico y usa (en inglés y español) - revisión de propuesta......
Nuestra business development executive es la encargada de la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... funciones: venta de servicios para colombia, méxico y usa (en inglés y español) revisión de propuesta, prospección y seguimiento......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestra business development executive es la encargada de la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... ¿qué beneficios ofrecemos? - colaboración internacional con méxico - 100% home office......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestra business development trainee, apoya a la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... ¿qué beneficios ofrecemos? - colaboración internacional con méxico - 100% home office - plan de carrera......
Requisitos del puesto - egresada en comunicación social, marketing o afín - experiencia de 1 año en atención al cliente - inglés avanzado (indispensable) - conocimiento en marketing digital y/o tecnología (deseable)otros datos del puestofunciones: - atención a clientes de colombia, usa y méxico para......
Al mismo tiempo es responsable de la administración y desarrollo de la fuerza de ventas... vacante ejecutiva para el área de ventas para cubrir en la ciudad de méxico, responsable de generar negocio, manejando ampliamente las características, ventajas y beneficios del hotel y del destino......
International business environment... provide subject matter expertise regarding key business process decisions related to industry and/or functional areas... this is an exciting opportunity to be at the forefront of the transformation to cloud-based services... demonstrate the configurations through......
Adicionales sueldo base semanal hasta $3,000... lunes a viernes 11:30a... y sábados 7:00a... y sábados 9:00a... 00 a la semana bono semanal por líneas (meta lograda)... las funciones principales del auxiliar de almacén son las siguientes: surtido de mercancía verificado y embalaje de mercancía participación......