HR BUSINESS PARTNER III JOB DETAILS | TE CONNECTIVITY
Descripción de la oferta de empleo
Job Overview TE's HR Business Partners implement Human Resources policies at the business unit level partnering with management to drive company-wide programs and initiatives (i.
.
succession, talent acquisition, total rewards and change management).
They foster partnership across the HR function to deliver value-added service to management and employees that reflects the business objectives, strategies and policies of the organization.
What your background should look like.
Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, Psychology, or a related field.
A minimum of 5 years of progressively responsible professional level experience in Human Resources, with a focus on employee engagement, business partnering, and strategic HR initiatives.
Written and spoken English In-depth knowledge of NOM-035 and Mexican labor laws.
Experience working with HRIS systems and HR software.
Strong project management skills, with the ability to lead cross-functional projects.
Excellent communication, interpersonal, and relationship-building skills.
Responsibilities Internal Communication.
Design and implement effective communication strategies to ensure transparency and alignment across teams Engagement.
Develop, execute, and measure employee engagement strategies and initiatives.
Analyse engagement survey results, identify areas of improvement, and implement action plans.
Foster a workplace culture that values open feedback, recognition, and employee contributions.
Events.
Organize and execute employee engagement events, including team-building activities, employee recognition programs, and wellness initiatives.
Work with leadership to ensure events are aligned with the company’s core values and business objectives.
Corporative Programs.
Collaborate with ERG leaders to ensure effective development and implementation of diversity and inclusion initiatives.
Succession plans.
Provide insights into leadership development opportunities and potential gaps in the talent pipeline.
HRIS (Human Resources Information System).
Oversee the effective use of HRIS systems to manage employee data, track performance, and streamline HR processes.
Other Attributes Competencies Values.
Integrity, Accountability, Inclusion, Innovation, Teamwork
Detalles de la oferta
- TE Connectivity
- 26/12/2024
- 26/03/2025
Requisitos del puestoconocimiento y/experiencia dando soporte, mantenimiento o desarrollo dentro de sap business one... trabajo en sitio (interlomas, huixquilucan) funciones: se necesita un consultor para soporte sap business one, estará encargado de enrutar soporte a los consultores, atender temas funcionales......
¿te gustaría ser parte del equipo?nuestra business development executive es la encargada de la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... requisitos del puesto- egresada en comunicación, marketing, administración o a fin- inglés......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestra business development trainee, apoya a la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... funciones: - venta de servicios para colombia, méxico y usa (en inglés y español) - revisión de propuesta......
Nuestra business development executive es la encargada de la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... funciones: venta de servicios para colombia, méxico y usa (en inglés y español) revisión de propuesta, prospección y seguimiento......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestra business development executive es la encargada de la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... ¿qué beneficios ofrecemos? - colaboración internacional con méxico - 100% home office......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestra business development trainee, apoya a la atención de leeds con clientes potenciales en méxico, usa y colombia, al igual que la prospección de nuevos clientes... ¿qué beneficios ofrecemos? - colaboración internacional con méxico - 100% home office - plan de carrera......
Requisitos del puesto - egresada en comunicación social, marketing o afín - experiencia de 1 año en atención al cliente - inglés avanzado (indispensable) - conocimiento en marketing digital y/o tecnología (deseable)otros datos del puestofunciones: - atención a clientes de colombia, usa y méxico para......
Key responsibilities: ability to take technical/functional leadership in one specific product or area of business processes... please check review the below requirement and reply me back with your updated resume, contact details at the earliest and feel free to call/mail me at *****@***** and call:......
International business environment... provide subject matter expertise regarding key business process decisions related to industry and/or functional areas... demonstrate the configurations through the iterative development of prototypes to gain customer acceptance of the business processes......
Provide subject matter expertise regarding key business process decisions related to industry and/or functional areas... demonstrate the configurations through the iterative development of prototypes to gain customer acceptance of the business processes... conduct working sessions in large, global organization......