BUSINESS PROCESS FINANCE MANAGER - GBS
Descripción de la oferta de empleo
english advanced is a must.
sobre nuestro cliente global business services (gbs) in guadalajara.
descripción establish robust gbs capabilities in service design, customer experience (cx), transition, business process management (bpm), and finance operations.
leverage best practices in finance process architectures, gpo roles, and sap related processes, including expertise in areas like requisition to pay, record to report, and quote to cash.
foster partnerships with functional leaders to ensure alignment with gbs strategies and capitalize on industry insights.
support finance gpos in process governance by providing performance insights, managing specifications, and facilitating decision-making aligned with gbs standards.
implement bpm tools and methodologies in accordance with insulet's guidelines.
design and implement high-quality gbs services by employing robust governance processes to optimize service delivery.
lead initiatives to implement finance services, establish key performance indicators (kpis), and integrate customer-centric solutions with it support.
drive service excellence and continuous improvement in collaboration with finance gpos and gbs finance operations teams.
collect inputs for improvement activities, prioritize initiatives, and utilize digital tools to enhance operational efficiencies.
develop process excellence as a foundational capability, collaborating closely with the business transformation and cx team to establish adaptable frameworks for enterprise-wide processes.
incorporate leading practices in finance process architectures, gpo roles, and sap-related processes to drive organizational effectiveness and innovation.
perfil buscado bachelor's degree in accounting, finance or related.
over 5 years of leadership experience in finance business process design, transformation, and improvement within international gbs, bpo service provider, or consulting environments.
expertise in finance process architectures, gpo roles, and sap related processes, including proficiency in at least one of requisition to pay, record to report, and quote to cash.
strong consulting skills, adept at navigating ambiguity, and developing practical, impactful solutions.
collaborative approach, adept at building relationships across it, service delivery, and other departments, with a focus on team development and fostering a positive organizational culturx.
100% fluent english.
qué ofrecemos benefits aboe the law
Detalles de la oferta
- Michael Page
- En todo México
- Sin especificar - Sin especificar
- Sin especificar
- 840000$ - 840000$
- 30/07/2024
- 28/10/2024
About us:who we are: nobull marketing llc specializes in driving business development for us-based law firms... additional tools: familiarity with wordpress divi builder, analytics, google tag manager and mouseflow is advantageous but not mandatory... your day to day:daily collaboration: engage in daily......
Flexible schedules according to the business needs... bachelor degree in business administration, or any other sales/business related... propose, create and implement strategies to increase sales... other skills that may be useful include: - research capabilities - analytical capabilities - customer-oriented......
Experiencia como community manager y estrategia de contenido buena voz para narrar... creadora de contenido / community manager buscamos creadora de contenido para manejar los canales de canal de youtube y de tiktok... su rol aparte de crear contenido va a ser el manejo de 2 canales de redes sociales......
¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro/a social media manager bilingüe es la persona encargada de liderar y coordinar el equipo de community managers... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín- 3 años de experiencia como social media manager (indispensable)- experiencia de 2 años......
Funciones: - creación de contenido para publicación en redes sociales y apoyo al community manager - generación de parrillas según los temas de tendencia - monitoreo de redes sociales requisitos del puestorequisitos: - lic... ¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro......
Nuestro bilingual community manager establece estrategias para construir y crecer las comunidades digitales de sus cuentas a cargo, ofreciendo un excelente servicio y atención al cliente... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - experiencia de 1 año como community manager (deseable......
Nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de experiencia en el manejo de redes sociales y generación de reportes......
Project manager ¿te gustaría pertenecer a una reconocida agencia de comunicación gráfica en méxico? ¡buscamos project manager! funciones: seguimiento al proceso operativo de la empresa, seguimiento de actividades y plan de trabajo administración de recursos reportes de estatus y comunicación ejecutiva......
Requisitos del puestoconocimiento y/experiencia dando soporte, mantenimiento o desarrollo dentro de sap business one... trabajo en sitio (interlomas, huixquilucan) funciones: se necesita un consultor para soporte sap business one, estará encargado de enrutar soporte a los consultores, atender temas funcionales......