BOSCH GROUP FIRE PROTECTION OFFICER (FPO)
Descripción de la oferta de empleo
Maintain 100% of legal compliance related with Emergency Response plan requirements and prevention plan to avoid emergencies and how response (60%) Implement and Maintain BCM according Coirporate Guidelines (20%) Implement operative control to support Management System and external parties’ requirements {FM Global, Civil Protection, Corporate, etc (20%) ACTIVITIES Legal compliance according with Mexican law and corporate requirements (Related with STPS and Civil protection – MX regulatory and Corporate NOM-002-STPS and CD) Fire protection Brigades organization, Training and Gembas-audits to all areas Emergency response plan updated, communicated and authorized Business Continuity Management (BCM) Implementation and administration Firefighting concept implementation Drills exercises plan (evacuation, fire, spill, etc) FM-Global Requirements compliance (Emergency response Procedure, Red Tags and Fire system out of service process) High risk works Support and control (Confined space, Haight and hot works) Support Chemical management according with Corporate requirements (N and CD) Support Contractors Safety program Fire Protection and Emergency response Training Instructor Support to obtain and maintain external Certifications (E.
.
ISO , ISO , Industria Limpia and Autogestion) Is the responsibility of the associate know and apply the EHS Policies, having, but limited to the following responsibilities.
Fulfill the safety procedures applicable to his/her area Actively participate in the trainings and tests that may be schedule in accordance to the level of risks of his/her job.
Support Safety programs Support awareness program related with HSE activities Qualifications Basic English (70%) 2+ Years’ experience in HSE Matters or 3+ Years’ experience in BOSCH process Mexican safety and environmental laws and regulations (Basic Knowledge) focused on Emergency topics and BCM Able to train others proactive, team work and good communication skills.
(preferred) Ms.
Office (Basic) ISO and ISO (Basic knowledge- internal auditor) Firefighting special training/Certification Solving Problem Knowledge Leadership Competences to work and commitment to the Environmental, Health and Safety management systems.
Result oriented NOM 002 Business Recovery plan
Detalles de la oferta
- BoschGroup
- En todo México
- Sin especificar - Sin especificar
- Sin especificar
- 21/11/2024
- 19/02/2025
Nosotros (torre) estamos ayudando a v&t; group a encontrar al mejor candidato para unirse a su equipo tiempo completo para el rol de promotor comercial de servicios fiscales/contables... responsabilidades y más: v&t; group es una empresa enfocada en soluciones corporativas que brinden a nuestros clientes......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
Requisitos del puestoqualifications:m/f,single or married , college level or grad... any course, with or without exp... administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics......
¡esta es tu oportunidad! si estás listo para llevar tu carrera al siguiente nivel y hacer una diferencia en la vida de las personas, dhreams group es tu lugar... ambiente colaborativo trabaja en un entorno donde la colaboración y el apoyo mutuo son fundamentales... si buscas un entorno donde tu esfuerzo......
Requisitos del puesto estar cursando una licenciatura en marketing, administración de empresas, comunicación, ingeniería de software, o carreras afines... capacidad para trabajar en equipo y de manera autónoma... conocimiento en el uso de redes sociales y plataformas de marketing digital (deseable)......
Deseable: experiencia previa en proyectos personales o académicos de programación web... capacidad para trabajar en equipo y de manera autónoma... js, python, java) y bases de datos (sql, nosql)... lugar de trabajo: remoto mbq group: somos una empresa interesada en formar practicantes según sus necesidades......
Capacidad para trabajar en equipo y de manera autónoma... realizar pruebas y depuración de aplicaciones móviles para asegurar su correcto funcionamiento... ofrecemos: experiencia práctica en un entorno de trabajo profesional... familiaridad con metodologías ágiles de desarrollo de software......
Capacidad para trabajar en equipo y de manera autónoma... conocimiento en sistemas operativos windows, macos y linux... ayudar en la implementación y actualización de políticas de seguridad informática... ofrecemos: experiencia práctica en un entorno de trabajo profesional... requisitos del puestorequisitos:......
Contribuir en la evaluación de los resultados del proyecto y la elaboración de informes finales... los interesados tendrán la oportunidad de trabajar en proyectos desafiantes y adquirir experiencia práctica en la planificación, ejecución y seguimiento de proyectos... experiencia previa en proyectos académicos......
Apoyar en la organización de eventos y actividades internas para promover un ambiente laboral positivo... ofrecemos: experiencia práctica en un entorno de trabajo profesional... ayudar en la elaboración de informes y análisis relacionados con la gestión del talento... conocimiento en sistemas de gestión......