BACK OFFICE ASSISTANT
Descripción de la oferta de empleo
Back Office Assistant Location.
On-site position in Guadalajara, Jalisco At HRPV, we specialize in providing bilingual staff to U.
.
law firms, delivering exceptional customer service and connecting our clients with passionate, experienced employees.
We’re currently hiring a Back Office Assistant to join our growing team! Your Role.
As a Back Office Assistant, you’ll support daily administrative tasks for a law firm.
Responsibilities include.
Managing attorneys' calendars and scheduling appointments.
Coordinating legal document preparation (non-litigation).
Communicating with new and existing clients.
Drafting, proofreading, and filing legal documents.
Maintaining customer satisfaction by providing friendly, accurate, and professional support.
Answering client inquiries via phone, email, or chat.
Setting and maintaining appointments while generating and managing new leads.
Requirements.
Experience in customer service, especially in telephone support.
Advanced English proficiency (spoken and written) – minimum C1 level.
Strong spelling, grammar, and communication skills.
High School Diploma or Bachelor’s Degree.
At least 6 months of experience in a similar role.
Proficiency in Microsoft Office 365.
Excellent organizational skills, attention to detail, and multitasking abilities.
Punctuality, reliability, and independent planning skills.
Ability to handle confidential information with discretion.
What We Offer.
Competitive Salary.
MXN monthly (based on English proficiency and skills).
Legal Benefits.
IMSS, paid vacation, Christmas bonus.
Growth Opportunities.
A clear pathway for career advancement.
Referral Bonus.
Earn MXN for successful referrals.
Fixed Schedule.
Monday to Friday, with an 8-hour fixed shift.
No campaigns! Paid Training.
Fully paid training from day one.
Required Documents.
To expedite your application process, please have the following ready.
RFC (Constancia Fiscal ) Proof of Address Valid Official ID CURP NSS (IMSS Number) How to Apply.
If you meet the qualifications and are ready to grow with us, send your resume in English today to schedule an interview right away! HRPV is growing—join our team and take the next step in your career! Nivel de educación deseada.
Básica Nivel de experiencia deseada.
Nivel Inicial *
Detalles de la oferta
- HRPV Human Resources Puerto Vallarta
- 12/12/2024
- 12/03/2025
• assist in managing office supplies and ensuring their availability... • help in maintaining a clean and organized office environment... are you a motivated and organized individual looking to kickstart your career in a professional office environment? we are seeking a dynamic office assistant to join......
Experiencia: 3 años en puestos similares comprobables en sistemas de dosificación, pesaje y automatización industrial con estabilidad laboral licencia de manejo vigente automovilista disponibilidad para viajar nacional inglés intermedio requisitos del puestoconocimientos: ·microsoft office, sistemas......
¿quieres ser parte de nuestro equipo? nuestra client development assistant será quien brindará apoyo al área de atención de clientes para méxico, usa y colombia... ¿qué beneficios ofrecemos? colaboración internacional con méxico 100% home office crecimiento profesional remuneración competitiva de lunes......
Capturista sin experiencia en modalidad home office - capacitación desde el primer día actividades: depuración de base de datos captura de datos de nuestros clientes manejo de bases de datos organización de información verificación de la información requisitos del puesto requisitos: bachillerato en......
Conocimientos básicos de software de oficina, como microsoft office... colaborador administrativo para recursos humanos (medio tiempo) entrevista presencial responsabilidades: apoyar en la gestión de archivos, documentación y registros del departamento de recursos humanos... brindar apoyo en la comunicación......
Vales de despensa... prestaciones de ley: (seguro social, vacaciones, aguinaldo, licencia de maternidad, etc)... nda al [56] [23] [19] [75] [24]... flexibilidad de horario... modalidades: (home office), (mixta), (presencial)... turnos a elegir: matutino (9:00 am - 2:00 pm), vespertino (2:00 pm - 7:00......
Prestaciones de ley: (seguro social, vacaciones, aguinaldo, licencia de maternidad, etc)... julio cesar al 5662417131 requisitos del puesto¿buscas un empleo de medio tiempo que no interfiera con tus estudios o actividades? sabemos que muchas veces los trabajos están diseñados para cubrir un periodo......
*modalidad: home office o presencial tu elijes... requisitos del puesto requisitos: *sexo: indistinto *edad: indistinta *escolaridad: preparatoria terminada y/o trunca *aceptamos estudiantes *experiencia: no necesaria nosotros te capacitamos *vivir en cdxm o edomex otros datos del puesto ofrecemos: *jornada:......
Vales de despensa... prestaciones de ley: (seguro social, vacaciones, aguinaldo, licencia de maternidad, etc)... requisitos: amabilidad puntualidad sexo indistinto... interesados comunicarse vía mensaje whatsapp con hector eduardo al [55] [18] [04] [57] [84]... flexibilidad de horario......
Vales de despensa... prestaciones de ley: (seguro social, vacaciones, aguinaldo, licencia de maternidad, etc)... requisitos: amabilidad puntualidad sexo indistinto... flexibilidad de horario... modalidades: (home office), (mixta), (presencial)... beneficios: salario competitivo $9609 pesos/mensuales/brutos......