AREA FACILITIES MANAGER MX
Descripción de la oferta de empleo
This role will manage and coordinate all Facility Management suppliers for the assigned store portfolio and collaborate with internal and external stakeholders to manage and run various projects.
The Facilities Manager will monitor the status of approximately 23 stores in MX, manage their portfolio, and plan and follow up on necessary actions to ensure the lifetime of the assets.
This field-based role reports to our Sales Market C&F Manager MX and is based out of Mexico City, MX.
Requisitos 3-5 years of previous work experience from retail construction, facility management and/or real estate Project Management certifications highly desired Experience activity based budgeting and operational planning Experience managing external suppliers and follow-up on contractual obligations.
Good understanding of the field of Facility Management and the ability to identify risks and opportunities in a retail environment Experience working in a role with several stakeholders Comfortable managing several stakeholders and various projects and tasks simultaneously Ability to prioritize, especially in circumstances where you are put under pressure and with tight deadlines Strong communication skills and high sense of urgency, understanding business needs and requirements Able to prepare and present budgets and business cases and reporting on cost and quality follow-up Required domestic travel up to 40% of time Información adicional We value diverse backgrounds, including but not limited to race, ethnicity, gender, age, religion, sexual orientation, and disability We pride ourselves on being a values-driven organization, guided by our 7 unique values that have been part of our success story for over 75 years You’ll have access to our Colleague Resource Groups (CRGs) to find community and networking opportunities among colleagues We are an inclusive company where you’re encouraged to be yourself at work You will have access to a large global talent community, where career growth and aspirations have no limits We believe in supporting your overall wellbeing and offer comprehensive benefits inclusive of health insurance, wellness and family support programs, company match 401k, paid leave programs, and paid time off, including a community day to serve your local community You’ll be able to express your personal style with our employee discount at H&M, & Other Stories, and COS Apply now Refer a friend Share with your friends
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En todo México
- Sin especificar - Sin especificar
- 20/11/2024
- 18/02/2025
Experiencia como community manager y estrategia de contenido buena voz para narrar... creadora de contenido / community manager buscamos creadora de contenido para manejar los canales de canal de youtube y de tiktok... su rol aparte de crear contenido va a ser el manejo de 2 canales de redes sociales......
Flexibilidad de horario para adaptarse a tus compromisos académicos... capturista de datos en área de recursos humanos (medio tiempo) responsabilidades: ingresar y mantener actualizada la base de datos de personal... conocimientos básicos de herramientas informáticas y manejo de bases de datos......
Flexibilidad de horario para adaptarse a tus compromisos académicos... capturista de datos en área de recursos humanos (medio tiempo) responsabilidades: ingresar y mantener actualizada la base de datos de personal... conocimientos básicos de herramientas informáticas y manejo de bases de datos......
Additional tools: familiarity with wordpress divi builder, analytics, google tag manager and mouseflow is advantageous but not mandatory... your day to day:daily collaboration: engage in daily strategy meetings via zoom with a fellow google ads manager from argentina and a german/australian team leader......
Con nosotros encontrarás ambientes laborales profesionales, amigables, y sobre todo, enriquecedores que te dejarán grandes aprendizajes... requisitos del puestorequisitos • experiencia de 3 años trabajando en agencias de medios digitales• creación, optimización y manejo de campañas en medios digitales......
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Otros datos del puesto ofrecemos: flexibilidad de horario para adaptarse a tus compromisos académicos... coordinación de eventos: apoyar en la planificación y ejecución de eventos internos y externos para fortalecer la marca empleadora y promover la participación de los empleados......
Requisitos del puesto asesoramiento psicológico: brindar apoyo emocional y asesoramiento a empleados cuando sea necesario... pasantes de psicología para área de recursos humanos (medio tiempo) responsabilidades: apoyo en procesos de selección: colaborar en la identificación y evaluación de talento......
Mantenimiento de archivos y registros actualizados... conocimiento básico de software de oficina (excel, word)... ambiente de trabajo colaborativo y amigable... capacidad para gestionar tareas múltiples y cumplir con plazos establecidos... apoyo en tareas administrativas relacionadas con la gestión de......